dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

gewoon optijd zoals beloofd!!!

hoe ik wil dat mij telfoon wordt bezorgt? domme vraag gewoon zoals het hoort zoals beloofd.
En niet vier mailtjes sturen met daarin "mobiel is onderweg" en "is nu verzonden met post nl"enz en dan een dag later een mailtje sturen "sorry mobiel is niet op voorraad, wacht maar even af wanneer wel binnen enz"

Geld is intussen wel van mijn dochters rekening af....geen mobiel en geen duidelijk voorruitzicht wanneer wel.

Klantenservice zegt "oh nou volgens mijn gegevens is ie wel verzonden"
Postnl : kent het hele pakketje niet ?!?!


en nu!!!!???

Vodafone ik wil binnen paar dagen duidelijkheid of mijn geld terug!!!
7 Reacties 7
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hoi dretje, ik heb je post verplaatst naar een regulier board, aangezien het een klacht betreft en geen idee. Vodafone Pitch is bedoeld om ideeën te delen. Klachten kun je kwijt bij de klantenservice of op het forum.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Geld terug is, als het middels een automatische incasso ging, een kwestie van storneren bij de bank en pakket (indien toch bezorgd wordt) retour zenden.
Moet wel binnen 30 dagen (storneren dan) maar dan moet je het toestel wel terug sturen / niet accepteren. Wordt de bestelling ongedaan gemaakt.
Wil je wel alles door laten gaan, dan is het wachten...

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dretje schreef:
hoe ik wil dat mij telfoon wordt bezorgt? domme vraag gewoon zoals het hoort zoals beloofd.
En niet vier mailtjes sturen met daarin "mobiel is onderweg" en "is nu verzonden met post nl"enz en dan een dag later een mailtje sturen "sorry mobiel is niet op voorraad, wacht maar even af wanneer wel binnen enz"

Geld is intussen wel van mijn dochters rekening af....geen mobiel en geen duidelijk voorruitzicht wanneer wel.

Klantenservice zegt "oh nou volgens mijn gegevens is ie wel verzonden"
Postnl : kent het hele pakketje niet ?!?!


en nu!!!!???

Vodafone ik wil binnen paar dagen duidelijkheid of mijn geld terug!!!
Hi @dretje

Als je een mail krijgt dat je toestel is verzonden dan zou je via onze klantenservice ook een Track&Trace moeten kunnen krijgen. Als je die mail krijgt dan betekent het namelijk dat je telefoon naar de koerier is verstuurd. Daarna kan het toch nog enkele dagen duren totdat je de telefoon daadwerkelijk in huis hebt. Dat ligt namelijk aan het bezorgschema van de koerier.
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het probleem was/is dus dat ik een track en trace kreeg die niet bekend was bij postnl.
En omdat ik eerst mailtjes kreeg met daarin de mededeling dat de telefoon was verzonden enz en dus idd dat track en trac nummer en daarna weer een mail dat de hele mobiel niet eens voorradig was.

aangezien er al vaker dingen goed mis zijn gegaan bij vodafone wil ik er zeker van zijn dat ik mobiel krijg. En op de site staat dat prepaidproducten meteen worden verstuurd. dan wil ik niet nog 5 dagen afwachten of er uberhaubt nog een telfoon komt of niet.

inmiddels is het nummer wel bekend en zou de koerier tussen 10 en 12 hier zijn maar nu bijn twee uur te laat heb ik nog geen koerier gezien ( waardoor dat hele track en trace idee ook niet veel zin heeft. Ik kan niet eeuwig gaan zitten wachten tot hij misschien wel een keertje komt)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je je pakje inmiddels gekregen @dretje ? De tijden die PostNL aangeeft op hun T&T pagina zijn volgens mij slechts een indicatie.
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het pakje kwam drie uur te laat! dan kan postnl beter geen indicatie geven nu ben ik speciaal thuis gebleven voor niks.maar toen het pakje er was kwam het volgende probleem .bij de telefoon zit geen rekening terwijl in de brief die erbij zat staat dat ik bijgevoegde rekening goed moet bewaren als garantiebewijs!En daarbij kan ik nu de cashback niet terug krijgen van huawei wat me dus weer een paar tientjes gaat kosten.ik heb tig keer geprobeerd de juiste afdeling te pakken te krijgen maar ik heb werkelijk alle klantenservice nummers gebeld en iedereen stuuurt me naar een ander nummer. zelfs nummer die niet lijiken te bestaan of nummers die ik zeker drie keer heb gebeld. en dat alles tegen betaling want de klanten service van vodafoon lijkt er alles aan te doen geld binnen te halen door mensen te laten bellen naart steeds de verkeerde nummers.ik wil gewoon een rekening is dat zo moeilijk?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat je je toestel hebt ontvangen Dretje! Neem even contact met onze collega's via Facebook of Twitter op om de rekening in orde te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic