John1964

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gewoon genept!

Bij Vodafone ligt al een heel dossier van mij. Ik zal het hier kort proberen uit te leggen. Mijn abonnement heb ik in januari kunnen verlengen, wat ik ook deed en kreeg netjes mijn Samsung s5 thuis gestuurd. Helaas, na twee dagen een groene streep op het scherm. Vodafone gebeld en advies opgevolgd, aangetekend terug sturen. En toen kwam de ellende. Ik zat middenin het nieuwe systeem, met kinderziektes. Vele telefoontjes, wachten en geduld hebben, was naar meerdere annuleringen uiteindelijk mij gelukt om alles te kunnen annuleren. Het is inmiddels mei en ik had nog steeds geen telefoon ontvangen. Om even te checken of de annulering doorgevoerd was belde ik voor de zekerheid op. Dit was gelukkig het geval. Ik maakte duidelijk dat ik Vodafone moe was en over zou stappen naar een andere provider. Ik had een aanbod gekregen van T- mobile, 2 GB in NL, onbeperkt bellen en sms'en in NL en EU, 500 mb EU, die ik eventueel als het op was kon resetten voor 10 euro. Abonnement zou nu 79,50 per maand zijn, maar als ik een paar dagen zou wachten, zou T- mobile met een actie komen en zou het abonnement 10 euro goedkoper zijn. Voor de Samsung S6 zou ik eenmalig 100 euro betalen. De man aan de telefoon deed een tegenbod, een Red super abonnement met 6 G + 1G, onbeperkt bellen en sms'en in NL en 43 voordeel landen, voor 62 euro. Met 9.50 erbij zou het internet ook in het buitenland te gebruiken zijn. Omdat ik internationaal vrachtwagenchauffeur ben, had mijn vrouw dit aangehoord en afgesproken dat deze man mij dinsdag jl om 16.00 uur zou bellen. Echter werd ik eerder gebeld door een mvr van Vodafone. Abonnement doorgenomen en akkoord gegaan. Vanmorgen kreeg ik bericht van mijn vrouw, dat alles wat ik doe in het buitenland, mij extra kosten geeft. Zucht...loopt nog niet vlekkeloos. Mijn vrouw heeft weer gebeld, wat ze te horen kreeg was dat ik met dit abonnement, niks heb in het buitenland. Ze heeft hem over kunnen sluiten, naar mijn oude abonnement, wat mij eerst 100 euro in de maand kostte, kost me nu 115 euro in de maand, omdat ik bellen naar het buitenland heb, waar ik dus niks aan heb. Probleem is dus nu, dat dit waarschijnlijk nog niet deze week doorgevoerd kan worden, maar volgende week. Het zal eens snel gaan! Pffffff. Doordat ik dus in Duitsland nu bevindt heeft mijn vrouw dit alles opgeschreven voor dit forum, om andere mensen te laten lezen, hoe erg je om de tuin geleid kan worden. Achteraf bedenk je ook, had ik nou maar naar T-mobile gegaan. Het enige waar Vodafone nu wel snel mee is, is dat mijn vrouw de telefoon in ontvangst heeft kunnen nemen. Ik ga mijn abonnement opzeggen en als dat alles is doorgevoerd, stuur ik de telefoon terug. Niet eerder, ik heb maanden zonder nieuw toestel moeten doen waar ik wel voor betaalde. Ik heb wel een nieuw toestel, maar die heb ik zelf in een winkel gekocht, omdat mijn vorige het dus niet redde tot mijn abonnement afgesloten zou worden. Ik voel me echt genept en zal niemand adviseren om een abonnement af te sluiten bij Vodafone!
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten omdat het niet aan de regels voldoet:


  • Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”
  • Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is, en wat je zelf al hebt getest.
  • Zorg voor duidelijk taalgebruik en gebruik punctuatie zodat anderen kunnen begrijpen waar je topic over gaat.
Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Abonnementen gedeelte?


  • Inhoudelijke vragen over je rekening
  • Vragen en opmerkingen over netwerken of netwerkproblemen
  • Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic