claire

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gewoon geen bereik

Ik had het kunnen wetn aangezien het bereik al niet optimaal was. Maar toch heb ik mijn abonnement verlengt ivm de tel die ik erbij kreeg
Maar nu gaat het nog verder dan dat.
Ik ben inmiddels gewoon heel de dag niet bereikbaar.
Heb geen internet en mijn telefoon is dus onbruikbaar als mik ook geen wifi heb.
Ik betaal wel elke maand mijn rekening op tijd alleen vodafone kan nirt leveren wat er gezegd wordt.
Van de mooie reclames langs de weg en tv is niets waar.
En zal daarom ook iedereen behoeden voor deze net provider met zijn 4G Wow niet dus in zee te gaan.
3 Reacties 3
Dazzler

Gedreven Raadgever
  • 315Posts
  • 20Oplossingen
  • 0Likes
misschien is het slim als je contact opneemt met de mobiel klantenservice, je bent nu op het forum aan het kijken van Vodafone Thuis, dit gaat over het glasvezel en DSL netwerk van vodafone...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Claire,
Misschien is er een tijdelijke storing of zijn er werkzaamheden op jouw locatie. Je kunt dit nakijken op ons Netwerk-board. Zo niet, raad ik je aan je accu en of simkaart er eens uit te halen. Dit helpt vaak.

@Dazzler2120 , ik heb het topic inmiddels verplaatst naar het juiste board.
gemschoen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien heeft je nieuwe telefoon wel nog slechtere ontvangstkwaliteiten dan je oude telefoon.
Je zult de eerste niet zijn die de provider de schuld geeft van een slechte ontvangst terwijl de telefoon de boosdoender is ! Er is nl. een enorm verschil in ontvangstkwaliteit tussen telefoons, vooral iphones ( op de iphone 4s na ) staan bekend om hun slechte ontvangsteigenschappen. Kijk maar eens bij de Consumentenbond http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic