chrissie1998

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gewone simkaart ruilen tegen micro

Hallo,

Ik gebruik al een enige tijd vodafone prepaid en heb van het weekend een nieuw toestel aangeschaft. Ik kwam er bij de levering achter dat ik er een micro simkaart voor nodig heb. Ik bellen met de klantenservice. Ja, dat kost 30 euro... 30 euro? Ik ben al redelijk lang klant en dan vragen ze daar 30 euro voor??? Kan ik net zo goed overstappen krijg ik hem gratis. Is hier niet een andere oplossing voor??

Groeten,

Christian
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Veel telefoonwinkels (BelCompany, Phonehouse) hebben wel een simknipper liggen. Kwestie van lief vragen en dan doen ze het zo voor je. Uiteraard zullen ze je zeggen dat het knippen op eigen risico is maar het gaat alleen mis met stokoude simkaarten (5 jaar en ouder). Met jongere kaarten heb ik nooit problemen gehad. En mocht het toch mis gaan dan heb je gewoon pech en geef je alsnog geld uit voor een nieuwe sim.

Nooit geschoten is altijd mis Christian.

Bekijk in context

3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Veel telefoonwinkels (BelCompany, Phonehouse) hebben wel een simknipper liggen. Kwestie van lief vragen en dan doen ze het zo voor je. Uiteraard zullen ze je zeggen dat het knippen op eigen risico is maar het gaat alleen mis met stokoude simkaarten (5 jaar en ouder). Met jongere kaarten heb ik nooit problemen gehad. En mocht het toch mis gaan dan heb je gewoon pech en geef je alsnog geld uit voor een nieuwe sim.

Nooit geschoten is altijd mis Christian.
chrissie1998
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk bedankt voor de tip. Ik zal er zo snel mogelijk langs gaan. ben blij dat het blijkt dat er toch wel mensen zijn die wel goede service kunnen verlenen binnen vodafone.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Daar is een forum voor, dan kunnen we elkaar een beetje helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic