josm48

Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

gevaren driehoekje bij laden

Mijn samsung galaxy s i9001 heeft kuren bij het laden. Het batterijtje verschijnt en kort daarna een geel driehoekje. Dat driehoekje gaat ook weer weg na enkele seconden. Ik doe nu verder niets met het toestel. Hij wil niet opstarten. Wat moet ik doen?
En kan ik de sd card ook gebruiken in een andere samsung telefoon, of kan ik beter reparatie afwachten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
josm48
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Door de schok van het vallen waren de contactjes verbogen en zat de batterij wat losser dan anders. Ik heb ze met een naald een beetje naar me toe getrokken en een paar keer weer geprobeerd. Dit is kennelijk het mankement
geweest want alles doet het weer. Maar ik wil dit niet weer hebben dus ik zou graag ook Cloud installeren op mijn andere toestel. Maar de vraag daarover staat elders.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @josm48
Je kunt je simkaart ook in een ander toestel gebruiken. Je toestel kun je inderdaad het beste even ter reparatie aanbieden.
josm48
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Door de schok van het vallen waren de contactjes verbogen en zat de batterij wat losser dan anders. Ik heb ze met een naald een beetje naar me toe getrokken en een paar keer weer geprobeerd. Dit is kennelijk het mankement
geweest want alles doet het weer. Maar ik wil dit niet weer hebben dus ik zou graag ook Cloud installeren op mijn andere toestel. Maar de vraag daarover staat elders.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Kijk, da's een handige oplossing 😄 Je andere vraag beantwoorden we dan in het andere topic!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic