Gertjeroos

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

gespecificeerde rekeningen

Ik heb 2 dagen geleden mijn gespecificeerde rekeningen van héél het jaar 2018 opgevraagd.. zou naar mailadres gestuurd worden ..

Nog niks ontvangen..hoe lang gaat dit duren 

23 Reacties 23
Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:
Gertjeroos wrote:

Oké.. weet jij hoe lang ik daar op moet wachten 

Mvg

Ook daar kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven.
Maar ze komen elke dag wel langs hier, dus langer dan 12 tot 24 uur (op werkdagen) zal het niet duren. 

Oké, bedankt, ik wacht het af 

 

Mvg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gertjeroos . We kunnen met terugwerkende kracht geen gespecificeerde rekeningen aanmaken. Gespecificeerde rekeningen worden pas aangemaakt vanaf het moment dat je dit aangevraagd hebt. Heb je dit in het verleden gedaan? Zo niet, dan kunnen we deze dus ook niet meer aanmaken/toesturen. Het enige dat we kunnen toesturen is de facturen van 2018. En dat is wat je nu ontvangen hebt. 

 

Mag ik vragen waar je dit voor nodig hebt?

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Gertjeroos . We kunnen met terugwerkende kracht geen gespecificeerde rekeningen aanmaken. Gespecificeerde rekeningen worden pas aangemaakt vanaf het moment dat je dit aangevraagd hebt. Heb je dit in het verleden gedaan? Zo niet, dan kunnen we deze dus ook niet meer aanmaken/toesturen. Het enige dat we kunnen toesturen is de facturen van 2018. En dat is wat je nu ontvangen hebt. 

 

Mag ik vragen waar je dit voor nodig hebt?

Oke dat is jammer andere collega vertelde mij dat  dat geen probleem was .. vind het dan wel raar dat dat nu niet gaat ..maar goed wat niet kan..houd het op

 

Ik moet me verantwoorden op werk wie ik gebeld had i.v.m de kosten voor terug declaren ..

 

Mvg

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan klopt het toch wat ik al eerder schreef van die andere topic:
https://forum.vodafone.nl/factuur-betalingen-127/rekening-ik-wil-deze-gespecialiseerd-301110

Daarin zegt Vodafone eigenlijk ook al dat het niet mogelijk is. Dat er ook whatsapp in genoemd is door Vodafone had er niet zoveel mee te maken. En ook de info die ik had verzonden was daar van toepassing. Nu weet je het en niet over 2 maanden weer komen hoor 

GRAPJE GRAPJE!! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic