Gertjeroos

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

gespecificeerde rekeningen

Ik heb 2 dagen geleden mijn gespecificeerde rekeningen van héél het jaar 2018 opgevraagd.. zou naar mailadres gestuurd worden ..

Nog niks ontvangen..hoe lang gaat dit duren 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1008Posts
  • 189Oplossingen
  • 306Likes

Top! Ik heb je gevonden. Toevallig is het  net vrijwel klaar. Vandaag ontvang je alles ^^.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9807Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2209Likes

Hoi @Gertjeroos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is vast flink wat werk voor Vodafone. Geen idee waarom het zo lang duurt maar ga er vanuit dat het naar de juiste afdeling moet en dan moet het aangemaakt worden en dan verzonden. Op dit moment werken er ook minder mensen en ze werken veel vanuit huis, door de Coronacrisis, dus is beetje lastig in deze tijd.

Maar je kan bij je profielinstellingen al je gegevens invullen en dan kan iemand van Vodafone je hier misschien wel verder helpen en vertellen wat er aan de hand is. Dus nog even geduld aub. 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oke.. dus dit kan wel enkele dagen duren ,dan wacht ik het even af 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1008Posts
  • 189Oplossingen
  • 306Likes

Hey @Gertjeroos . Welkom hier!

Zoals, @Energieboy zegt; het kan even duren voor deze klaar zijn. Dit hadden ze natuurlijk wel even tegen je mogen (moeten) zeggen zodat je wist waar je aan toe was. 
Laat je het ons weten als ze na een week nog niet binnen zijn? (en vergeet je spam-box niet te checken) 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helaas nog steeds niks ontvangen..ik heb het dringend nodig 

Hoop dat jullie het héél snel naar mijn mailadres gaan sturen

 

Mvg 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1008Posts
  • 189Oplossingen
  • 306Likes

Hey @Gertjeroos . Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Maar zonder gegevens wordt dat lastig ;-). Vul je je profiel aan? Dan duik ik er voor je in. 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wat willen jullie weten .

 

***

Geboorte ***

 Laatste 4 cijfers van mijn banknummer ,*** waar de abonement kosten van worden afgeschreven 

Adtes,,, ***

Dit genoeg

 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

En mijn telefoon nummer, ***

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1008Posts
  • 189Oplossingen
  • 306Likes
Energieboy wrote:


Maar je kan bij je profielinstellingen al je gegevens invullen en dan kan iemand van Vodafone je hier misschien wel verder helpen en vertellen wat er aan de hand is. Dus nog even geduld aub. 

@Gertjeroos . Energieboy legde je al uit hoe je het in je profiel kunt opnemen. Je hebt nu al je persoonlijke gegevens openbaar gezet. Ik heb het gelijk voor je verwijderd, maar kijk hier alsjeblieft mee uit, want iedereen kan/kon hier nu mee aan de haal. 
Wil je de gegevens in je profiel zetten? 🙂

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9807Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2209Likes

Mocht het niet duidelijk zijn @Gertjeroos 
Bekijk dan deze topic even en ik weet zeker dat het dan wel duidelijk is waar je je gegevens moet invullen (wat dan alleen te zien is door Vodafone medewerkers): https://forum.vodafone.nl/alles-over-de-vodafone-community-58/maak-je-profiel-compleet-voor-extra-hu...

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oke, ik heb inmiddels alles ingevuld ..

Heb ook de vodafone app

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1008Posts
  • 189Oplossingen
  • 306Likes

Top! Ik heb je gevonden. Toevallig is het  net vrijwel klaar. Vandaag ontvang je alles ^^.

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Vodafone wrote:

Top! Ik heb je gevonden. Toevallig is het  net vrijwel klaar. Vandaag ontvang je alles ^^.

Super fijn ,ik zie het wel verschijnen in mijn mailbox 

 

Dank je

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi hoi..ik krijg nu mijn rekeningen binnen maar heb gevraagd om de gespecificeerde rekeningen.. zodat ik kan zien wie ik gebeld en gesmst heb

 

Mvg

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zouden jullie dat aub kunnen opsturen , hier heb ik niks aan..ik heb duidelijk gevraagd om gespecificeerde  rekeningen..en dat was geen probleem..

 

Hoor het graag

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9807Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2209Likes

Is hier niet al eens eerder antwoord op gegeven?
https://forum.vodafone.nl/factuur-betalingen-127/rekening-ik-wil-deze-gespecialiseerd-301110

Volgens mij is daar al aangegeven dat het niet mogelijk is om gespecificeerd te krijgen op papier? Maar goed, ik weet het niet zeker, daar zal @Lycke Vodafone je dan mee moeten helpen. 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:

Is hier niet al eens eerder antwoord op gegeven?
https://forum.vodafone.nl/factuur-betalingen-127/rekening-ik-wil-deze-gespecialiseerd-301110

Volgens mij is daar al aangegeven dat het niet mogelijk is om gespecificeerd te krijgen op papier? Maar goed, ik weet het niet zeker, daar zal @Lycke Vodafone je dan mee moeten helpen. 

Over whatap wel ja..

Maar een week geleden heb ik gevraagd om gespecificeerde rekeningen van 2018  dat ik kon zien wie ik allemaal gebeld heb . En dat was geen probleem, moest er wel voor betalen..ze zou het in werking zetten 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9807Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2209Likes

Oke, dan is dat duidelijk. Dan toch even wachten nog op iemand van Vodafone, sorry
 

Gertjeroos
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:

Oke, dan is dat duidelijk. Dan toch even wachten nog op iemand van Vodafone, sorry
 

Oké.. weet jij hoe lang ik daar op moet wachten 

 

Mvg

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9807Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2209Likes
Gertjeroos wrote:

Oké.. weet jij hoe lang ik daar op moet wachten 

Mvg

Ook daar kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven.
Maar ze komen elke dag wel langs hier, dus langer dan 12 tot 24 uur (op werkdagen) zal het niet duren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone