patwil

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gemiste saldo prepaid kaart

ik heb zojuist mijn vodafone prepaid met saldo over laten zetten naar een andere provider het nummer is overgezet echter mijn saldo is kwijt ben ik niet blij mee was ook niets over meegedeeld op de website van beide providers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi patwil
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk dat je dit moet overkomen.
Echter, het staat zeker wel op de website van Vodafone beschreven: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daar staat: Je prepaid-tegoed vervalt als je nummer over gaat naar de nieuwe aanbieder, dus maak nog zoveel mogelijk op in de laatste dagen bij ons.

Misschien dat je het niet hebt zien staan bij je nieuwe provider op de site maar op die van Vodafone staat het wel. Erg jammer natuurlijk maar daar valt nu op dit moment niet veel meer aan te doen. In ieder geval wens ik je wel veel plezier bij je nieuwe provider.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi patwil
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk dat je dit moet overkomen.
Echter, het staat zeker wel op de website van Vodafone beschreven: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daar staat: Je prepaid-tegoed vervalt als je nummer over gaat naar de nieuwe aanbieder, dus maak nog zoveel mogelijk op in de laatste dagen bij ons.

Misschien dat je het niet hebt zien staan bij je nieuwe provider op de site maar op die van Vodafone staat het wel. Erg jammer natuurlijk maar daar valt nu op dit moment niet veel meer aan te doen. In ieder geval wens ik je wel veel plezier bij je nieuwe provider.
patwil
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
pure oplichterij in mijn ogen maar goed het zij zo laat ze blij zijn met het bedrag wat eergister was opgewaardeerd omdat de kaart en nummer anders zouden blokkeren
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Ik begrijp je opmerking maar het is niet anders.
Dan had je nieuwe provider dit ook netjes moeten aangeven toen je dit ging regelen. Aangezien Vodafone dit wel netjes aangeeft op de website als je het gaat regelen en/of informatie opvraagt. Als je nieuwe provider dit niet heeft gedaan is dat natuurlijk ook van hun niet zo netjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic