simlockvrij

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

gemiddeld belminuten verbruik per maand

Vodafone actie met 10GB internet.
 
vorig jaar hoorde ik ook van deze actie, alhoewel ik ook aan het kijken was naar een abbo van KPN, was dit toch wel heel erg interessant. alleen wist ik niet hoevel belminuten ik verbruikte. daarom heb ik e.e.a. uitgezocht op mijvodafone.nl en mijn rekeningen bekeken, 
 
Hier kun je vanalles vinden, maar niet hoeveel minuten je gemiddeld per maand hebt gebeld de afgelopen (12) maanden. aangezien ik dit toch wel interessant vond heb ik contact opgenomen met Vodafone( via FB), deze adviseerde me te mailen 
 
dit heb ik gedaan op 12.12.2012 met al mn gegevens erin, NAW, rekeningnummer, klantnummer en telefoonnummer. tot op heden heb ik hier niets meer van vernomen en pis ik dus compleet naast de pot met de 10GB actie.
 
Ik vraag me dus ten zeerste af waarom ik hier nooit een reactie op heb gekregen, en ik weet nog steeds niet wat ik nou verbel per maand???
IMO i mij dus een fraaie actie door de neus geboord, en heeft de KS wederom gefaald. erg jammer.
 
16 Reacties 16
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey simlockvrij, ik zie dat je je vraag hier ook nog geplaatst hebt. Ik zal mijn reactie uit het andere topic ook hier plaatsen:

Ik neem aan dat je het over deze facebookpost hebt? http://voda.fo/ne/jcsnb

De e-mail die je noemt hebben we niet ontvangen en een PM kan ik ook niet vinden. We hebben nog gevraagd of je de mail al gestuurd had. Ik denk niet dat je ons echt iets kunt verwijten 😉

We hebben momenteel ook een aantrekkelijke mogelijkheid, de 3GB bundel. Die werkt eigenlijk hetzelfde, en 3GB is nog altijd behoorlijk veel toch?
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat 1e bericht was op 11.12.2012, en vervolgens kreeg ik antwoord op 11.12.2012. Dit heb ik opgevolgd op 12.12.2012, met het volgende mailtje naar webcare.nl@vodafone.com
 
Goedemiddag. ik mail u n.a.v. Een berichtje op Fb, ik wil graag weten hoeveel minuten ik per maand heb gebeld het laatste jaar. Ik kan wel zien met wie ik gebeld heb, en hoe lang, en ik kan de rekening laten analyseren via Myvodafone, maar ik kan nergens zien hoeveel minuten ik gewoon bel per maand. ik wil dit graag weten aangezien ik mijn abonnement kan verlengen en ik niet meer belminuten wil inkopen dan dat ik verbruik. Mijn concrete vraag is kunt u mij mijn verbruikte belminuten van januari tot november laten zien, dan kan ik zelf een gemiddelde berekenen en kijken welk abonnement bij mijn belminuten verbruik past. Vriendelijke groet, Ivo Joost achternaam.adres06telefoonnummerBankrek. XxxxxKlantnummer xxx 

Verstuurd vanaf mijn iPad 
Dit mailtje is beantwoord met zo'n automatisch gegenereerd bericht dat er binnen een maand een reactie zou volgen, die is dus nooit gekomen. en nee, ik heb zelf ook geen reactie meer gegeven, ik ben niet dag en nacht bezig met het verlengen van mijn abonnement, en ja de aanbieding van 1g+3gb is ook een fraaie, maar ik had gebruik willen maken van de 10gb aanbieding. en nog steeds weet ik mijn verbruik niet.  ps: laten we voor de duidelijkheid in dit topic verder gaan, dan blijft het te volgen. 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Ivo,

Het blijft jammer dat je in de tussentijd niet even aan de bel hebt getrokken via het Forum of een andere weg, ondanks dat we nog hebben gevraagd naar een update. Zoals Bas al aangeeft: Ik denk niet dat je ons echt iets kunt verwijten :).
We gaan kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen, maar ik beloof niets.

simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Astrid,
natuurlijk had ik in de tussentijd zelf nog even aan de bel kunnen trekken, maar met de feestdagen tussendoor is het er niet meer van gekomen, en mijn mail zou nog beantwoord worden. Ik weet dus ook nog steeds mijn gemiddeld minutenverbruik niet.
Als je nog een poging zou willen wagen voor me, zeer graag, dat zou ik zeer waarderen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
simlockvrij schreef:

Als je nog een poging zou willen wagen voor me, zeer graag, dat zou ik zeer waarderen.

Ik heb je bericht nogmaals in onze inbox gezet. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Wacht je het nog even af?
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ja ik ben nog even geduldig en zal iedere 3 uur er aan denken;)
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
simlockvrij schreef:
ja ik ben nog even geduldig en zal iedere 3 uur er aan denken;)
Dank je. Ik word er bijna verlegen van als er zo vaak aan me gedacht wordt :$
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wist je al wat meer? Rachelle van
Vodafone 24/7 Web Crew heeft ook contact met me gehad en wat gegevens opgevraagd, ik weet niet of je daarvan op de hoogte was?

mvg,
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé simlockvrij,

We hebben je zojuist een antwoord gegeven, via e-mail.


simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ Astrid,de vraag mbt belminuten is inmiddels beantwoord, blijft alleen mijn andere vraag mbt het 10g abonnement over, weet je daar al wat meer van?
 
mvg,
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Je kunt antwoorden op de e-mail, dan ontvangen wij je reactie:). We gaan dan kijken wat we kunnen doen.
Geef wel even een korte omschrijving of verwijs naar dit forumtopic.
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
mail direct de 13e vestuurd, nog niets vernomen...
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jullie hebben zeker ook krokusvakantie aangezien er al dagen niet meer gereageerd word???
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Nee hoor, we zijn er 24/7!;)

We hebben je reactie helaas niet ontvangen:(. Kun je deze nogmaals even sturen?
simlockvrij
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
na ruim 2 maanden eindelijk antwoord gehad op mijn vragen, helaas niet het antwoord waar ik op hoopte, dan is de liefde na een jaar of 7 over. Ik ga overstappen naar simpel, daar krijg ik voor de helft van het geld wat ik nu betaal bijna hetzelfde, alleen de internetsnelheid is iets langzamer. Als t bevalt stapt mn vrouw over een maand of 2 ook over.
Toch bedankt voor de moeite die gedaan is.
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
simlockvrij schreef:
na ruim 2 maanden eindelijk antwoord gehad op mijn vragen, helaas niet het antwoord waar ik op hoopte, dan is de liefde na een jaar of 7 over. Ik ga overstappen naar simpel, daar krijg ik voor de helft van het geld wat ik nu betaal bijna hetzelfde, alleen de internetsnelheid is iets langzamer. Als t bevalt stapt mn vrouw over een maand of 2 ook over.
Toch bedankt voor de moeite die gedaan is.

Dat vinden we erg jammer om te horen.. 😞 Als we je toch nog ergens mee kunnen helpen dan kun je altijd contact opnemen!

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic