pietvant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geluid uitgevallen

afgelopen weekend had ik mijn Samsung G S3 geheel uitgezet. Na het opnieuw aanzetten werken de geluiden niet meer. Dus geen ringtone, geluid bij toestel of toets aanraken etc. Ik heb geen instellingen gewijzigd en alle 'vinkjes' geluid instellingen op het toestel staan aan. Er kan wel zonder problemen gebeld worden. Via de bluetooth verbinding op de carkit gaat hier de telefoon wel over.
Hoe kan ik dit vervelend euvel oplossen?
Vriendelijke groet,
Piet
3 Reacties 3
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi pietvant,

Heb je je simkaart ook al eens uit het toestel gehaald? Het nummer zal hierdoor helemaal opnieuw op het netwerk geplaatst worden.
Laat even weten of het gelukt is.
pietvant
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Linda.
Zojuist bovenstaande gedaan. Even gewacht en opnieuw im elkaar gezet. Helaas geen resultaat.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
pietvant, als je zeker bent dat het volume aanstaat (en hard genoeg), dan is een factory reset (terugzetten naar fabrieksinstellingen) wellicht een goed idee. Ik raad je aan om eerst een volledige backup te maken, bijvoorbeeld via Samsung Kies. Je toestel begint dan weer vanaf 0. Mocht het hierna nog niet werken, dan raad ik je aan je toestel ter reparatie aan te bieden. Ook dan is het verstandig om eerst een backup te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic