DerkJan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geluid Camera S7 werkt niet

Op mijn Samsung Galaxy S7 krijg ik geen geluid te horen als ik een foto maak. Ik kan hierover ook nergens een instelling vinden. Ik ga volgende week naar New York, en ik heb begrepen dat het daar een verplicht geluid is als je een foto maakt. Hoe krijg ik dit geluid erop ?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter zou je dit kunnen instellen door naar geluiden en meldingen te gaan of door de camera te openen en dan naar de instellingen te gaan.
Mocht je het onder beide niet vinden dan raad ik je aan om een back-up te maken en terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
staat je tel niet op trilstand of op stille modus als je een foto maakt ook dan krijg je namelijk geen geluid bij een foto nemen hiervoor moet echt de melodie zeg ingeschakeld zijn tis maar kleinigheid maar miss wel de oplossing 🙂

Anonymous
Niet van toepassing
Goed opgemerkt , ik ging er natuurlijk meteen vanuit dat dit correct ingesteld stond en de rest het wel deed 🙂
DerkJan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit screenschot is niet hetzelfde als ik op mijn scherm heb. Is dat wel van een S7 ? Zo ja, staat dit onder instellingen, of moet je eerst op camera klikken om dit scerm te zien onder instellingen. Dan staat er nml. bij mij bovenaan "Carera-instellingen". Hier is geen mogelijkheid om te kiezen voor geluid uit of aan.
DerkJan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, maar mijn telefoon staat niet op trilstand, en geluid van volume staat vol open.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens gekeken of er een software update klaar staat? Of heb je al eens een soft reset geprobeerd?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej , heb je de tips van nog kunnen testen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic