delkash

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geincasseerde bedrag per ongeluk teruggeboekt

Beste Leden,

Gister heb ik via internetbankieren per ongeluk 2x een geincasseerde bedrag teruggeboekt.
Ik kan dit helaas niet meer annuleren, omdat het geld al is terug gestort
Het gaat om de incasso voor de maand Februari en Maart.

Hoe zorg ik dat deze 2 facturen weer betaald worden, zonder dat mijn abonnement wordt geblokkeerd?

Groet,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo delkash,

Via MyVodafone (website) kun je je digitale facturen van Vodafone raadplegen, downloaden en afdrukken.

Rechtsbovenaan vindt je het IBAN - bankrekeningnummer van Vodafone dat begint met: NL08 en eindigt op de vier cijfers: 1809
Daar vindt je ook de betaalstatus van je facturen. Je klantnummer en je factuurnummer. En natuurlijk het factuurbedrag. Met al deze gegevens is het dan vrij eenvoudig om een eigen overboeking te verrichten naar het IBAN - rekeningnummer van Vodafone.Ten name van Vodafone.
En bij het betalingskenmerk invullen: je klantnummer en je factuurnummer. Voor de duidelijkheid kun je beter twee overboekingen verrichten. Één voor de factuur van Februari 2014. En één voor de rekening van Maart 2014.

Over het algemeen worden betalingen binnen vijf werkdagen door Vodafone verwerkt. En administratief doorgeboekt naar de openstaande factuur.

Succes !
En bedankt voor de kudo's voor dit antwoord. 😉

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo delkash,

Via MyVodafone (website) kun je je digitale facturen van Vodafone raadplegen, downloaden en afdrukken.

Rechtsbovenaan vindt je het IBAN - bankrekeningnummer van Vodafone dat begint met: NL08 en eindigt op de vier cijfers: 1809
Daar vindt je ook de betaalstatus van je facturen. Je klantnummer en je factuurnummer. En natuurlijk het factuurbedrag. Met al deze gegevens is het dan vrij eenvoudig om een eigen overboeking te verrichten naar het IBAN - rekeningnummer van Vodafone.Ten name van Vodafone.
En bij het betalingskenmerk invullen: je klantnummer en je factuurnummer. Voor de duidelijkheid kun je beter twee overboekingen verrichten. Één voor de factuur van Februari 2014. En één voor de rekening van Maart 2014.

Over het algemeen worden betalingen binnen vijf werkdagen door Vodafone verwerkt. En administratief doorgeboekt naar de openstaande factuur.

Succes !
En bedankt voor de kudo's voor dit antwoord. 😉

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic