Anonymous
Niet van toepassing

gegevens zoals aantal oplossingen etc.

Hi all,

Ik zie bij iedereen staan hoeveel oplossingen ze hebben aangedragen en ook dat ze groeien in rangen.
Is dit eventueel ook mogelijk bij medewerkers zoals ik?
En meteen nog een vraag: ik zie dat jullie bij jullie foto en info als jullie iets posten een rode vf achtergrond. Deze mogelijkheid heb ik helaas ook niet, al zou ik graag willen kiezen voor een andere vf achtergrond om het onderscheid er duidelijk in te houden dat ik een medewerker ben en jullie moderators:-)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi Steven-, je profile card is nu ingesteld. Zo kan kun je de statistieken zien. Het is alleen nodig om zelf even je profile card toe te voegen en nog even uitloggen en inloggen.

Wil je dit even proberen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Steven- , het behalen van rangen is helaas niet mogelijk voor medewerkers 😞 We zijn verplicht medewerkers op het forum aan te duiden met het Vodafone logo'tje, en daarbij hoort dan helaas het feit dat je niet kunt stijgen in rang. Wat ik me wel kan voorstellen dat fijn is, is als ook bij jou het aantal aangedragen oplossingen, kudo's en dergelijke direct vermeld worden bij je posts. We zijn voor je aan het navragen wat daarin mogelijk is, zodra we meer weten komen we er op terug. Ook over de Vodafone achtergrond. To be continued! 😉
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Top ik hoor het wel 🙂
Van het stijgen in rangen had ik al het vermoeden dat het niet kon 😞
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi Steven-, je profile card is nu ingesteld. Zo kan kun je de statistieken zien. Het is alleen nodig om zelf even je profile card toe te voegen en nog even uitloggen en inloggen.

Wil je dit even proberen?
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Ga ik doen 🙂
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Super, is gelukt 😄
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik zie het 🙂 Leuk gedaan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic