Maryl

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

geen wifi verbinding

Ik valt me vandaag pas op dat mijn Samsung A40 geen wifi verbinding meer pakt thuis. Hij herkent ook mijn wifi thuis niet  kan ook geen nieuwe netwerken meer aanmaken.wie kan helpen?

Gr 

Maryl

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maryl
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Tis opgelost. Ik heb kpn gebeld. Er stond nog iets op Off. Moest via de browser een soort ip adres intypen en kwam toen op een kpn site waar je ook je wifi gegevens kunt wijzigen zoals gebruikersnaam en wachtwoord.  Een ssid en nog iets stonden op Radio Off dat moest op on. Nu heb ik weer wifi. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Goedemorgen @Maryl 

Voor het pakken van de Wifi heb het modem al even van de stroom gehaald, en daarna je telefoon herstart, lukt het dan om de wifi weer in huis te krijgen of ergens anders waar je je bevind.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Maryl 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat frappant dat jouw mobiele telefoon geen verbinding meer maakt met de wifi thuis. Ik zie dat @Dave- je al een handige tip heeft gegeven om je modem te resetten en je mobiele telefoon even opnieuw op te starten. Heb je dit inmiddels al geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of dit het euvel heeft opgelost. Zo niet, dan ben ik erg benieuwd of je op andere plaatsen wel verbinding kunt maken met de wifi en of je in de lijst van beschikbare netwerken het netwerk (en andere netwerken) wel ziet? We horen graag van je. 

Maryl
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Telefoon opnieuw starten had geen zin. Hij herkende wel wifi bij een ander. Dan toch modem resetten denk ik. Ben nu een week op vakantie. Zal het volgende week weer proberen.  Ik laat van me horen.  Bedankt voor de tips!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Geniet van je vakantie @Maryl. We horen graag van je of de modem reset heeft geholpen. We weten in ieder geval dat het niet aan het toestel ligt, omdat deze wel elders wifi-verbinding kan maken.

Maryl
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Terug van vakantie. Midem/router uit en aan gezet ook mijn telefoon Samsung A40 uit en aangezet. Nog steeds geen wifi thuis. Balen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Maryl wrote:

Terug van vakantie. Midem/router uit en aan gezet ook mijn telefoon Samsung A40 uit en aangezet. Nog steeds geen wifi thuis. Balen!

Dat is zeker flink balen!
Maar ligt het dan aan je Wifi thuis of ligt het aan je toestel? Je hebt ergens anders al gekeken en daar werkt het wel, dus dat is vreemd. Heb je op meer plekken gekeken of het werkte? Eigen thuis modem/router heb je al een reset gegeven, dus dat is het ook niet.

Je zou een bakcup kunnen maken van je toestel en dan helemaal terug naar fabrieksinstellingen kunnen gaan en dan kijken, zonder dat je er wat op zet, of het dan weer werkt. Als het werkt, alles er weer op zetten en dan nog een keer kijken. Werkt het niet, dan je toestel laten repareren. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

@Maryl , hoe gaat het nu? 

 

Maryl
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Tis opgelost. Ik heb kpn gebeld. Er stond nog iets op Off. Moest via de browser een soort ip adres intypen en kwam toen op een kpn site waar je ook je wifi gegevens kunt wijzigen zoals gebruikersnaam en wachtwoord.  Een ssid en nog iets stonden op Radio Off dat moest op on. Nu heb ik weer wifi. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Oh, het lag dus aan KPN 
Gelukkig maar 

Veel plezier in ieder geval en geniet van het weekend!

Maryl
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reacties. Ook fijn weekend gewenst!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Tjah, dan wordt het overstappen naar Ziggo. Maak je ook gelijk gebruik van de non stop gratis extra's ;-). 
Ik ben vooral blij te lezen dat alles weer werkt. Een mooie dag gewenst ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic