christiiene

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding met mobiel pinapparaat!! na 3 weken nog geen oplossing

Hallo,

Helaas heb ik al 3 weken problemen met mijn mobiele pin automaat. Klanten kunnen niet betalen bij mij omdat ik geen verbinding heb. Heb paar keer gebeld maar jullie hadden geen storing of de verbinding moest goed genoeg zijn. Jullie zouden dingen opstarten voor mij om dit uit te zoeken. Nu zie ik net op dit forum dat er vandaag en 6 feb toch storing en werkzaamheden waren. Waarom zeggen jullie dan van niet?Toen zeiden jullie binnen 5 werkdagen nemen wij contact met u op. Tot op heden niets gehoord, zelf nog wel gebeld maar kon niet verder geholpen worden en was nog niets bekend.Onderhand ben ik 3 weken verder en heel wat klanten verder die ik naar de bank gestuurd heb om te gaan pinnen en is er nog steeds geen oplossing. Wanneer komt deze er wel?
Jullie zeggen het ligt aan je pin maar dat is absoluut niet waar. Ze hebben er naar gekeken en wilde het apparaat zelfs omruilen maar konden deze niet instellen, want......geen verbinding!!!!

7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @christiiene,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je je klanten moet doorverwijzen. Je geeft aan dat het niet aan de pinapparaat kan liggen. Kun je aangeven hoe je tot deze conclusie bent gekomen? Werkt de pinapparaat op een andere locatie wel? Om welke postcode gaat het precies?
christiiene
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ze zijn langs geweest van het bedrijf om eventueel een ander machine neer te zetten maar ze konden deze niet eens installeren omdat er geen verbinding was. Mijn machine gaf ook steeds aan geen verbinding dus ligt het toch echt aan vodafone. Nu kwamen we er achter dat er werkzaamheden waren op postcode 3851. En heb gehoord bij andere winkels die ook vodafone hebben met hun pinapp precies het zelfde probleem hebben ervaren laatste weken. En ook mensen die een telefoon abb. hebben hadden geen bereik of slecht. Wat ik dan erg spijtig vind dat als ik bel er gezegd word dat er geen storing is en dat mijn signaal sterkte voldoende zou moeten zijn. Terwijl heel veel mensen met dit probleem lopen. Zeg dan wat er is dan weten wij waar we aan toe zijn. En zeg niet dat ik terug gebeld word en nog steeds niet gebeld ben. Vind dat absoluut geen service! En pinapparaat werkte indd op een andere locatie wel, ander postcode. Maar waar die werken moest niet en daar gebruik ik hem juist..
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @christiiene
Eigenlijk is het de bedoeling dat andere klanten je via het forum op weg kunnen helpen naar een oplossing. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat dit bij jouw vraag niet helemaal gaat lukken. Wellicht is het forum niet het juiste kanaal om je ongenoegen bij ons kenbaar te maken. Immers om je concreet te kunnen helpen, hebben we gegevens nodig die je hier niet kunt publiceren.
Een Facebook privébericht lijkt me een betere optie. Hierin kun je informatie als: je mobiele nummer, de naam en de geboortedatum van de contractant, postcode en huisnummer, je klantnummer ( 9 cijfers begint met een 3) en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer aan ons doorgeven. Op die manier kan er iemand gericht met je mee kijken.

Groetjes, Per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @christiiene ,

Zoals @Per al aangaf is dit een forum voor gebruikers. Maar als andere gebruiker ga ik je toch proberen te helpen. hier heb ik alleen wel wat informatie voor nodig
1. : wat voor pinautomaat heb je? (type)
2. : heeft een apparaat van sepay kan u dan het volgende doen:

Ga naar het Technische menu.

  • Selecteer Update.
  • “Managementcall uitvoeren?” bevestigen met Ja
is het probleem nu opgelost?

U praat over een mobiel pinapparaat. Ik neem dus aan dat dit niet over het ipprotocol gaat? of wel?


MarcoVR

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Per, Ja het is de bedoeling van het forum, goed of slecht. dat klanten elkaar proberen te helpen. Heb dat bij een andere telecom provider ook ervaren, een zogenaamde expert vertelde me dat ik onzin uitkraamde over een storing bij mij thuis. Uiteindelijk na veel bezoeken, bleek dat het probleem buitenshuis was en dat betreffende persoon het helemaal fout had. Ik heb toen een klacht ingediend vanwege het gedrag van de zogenaamde expert. Enfin, sociale media zijn fijn maar als mensen geen facebook of twitter hebben kan het zo maar gebeuren dat ze proberen het forum te gebruiken omdat de klantenservice die naar ik aanneem door Christine meerdere malen gebeld is, zonder resultaat te boeken, dan nog de enige oplossing lijkt. Groet Marco
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo Christine,

Heeft de leverancier van het apparaat i.c.m. sim al contact gehad met Vodafone. Zij dienen een dekkingsstoring met de pin apparaat namelijk aan te melden voor jou.

Dergelijke bedrijven nemen normaal gesproken veel aansluitingen af bij een provider. Ze hebben dan ook een ander kanaal dan de reguliere klantenservice om zo iets aan te melden.

De kans is groot dat er een probleem met de dekking is aangezien andere (pin)gebruikers het zelfde probleem hebben. Daar naast geef je aan dat het bedrijf zelfs geen nieuw apparaat kon installeren. Dan is een probleem met je eigen apparaat/sim al uitgesloten.

Groeten,
Flow
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@christiiene is het probleem inmiddels al opgelost? Hebben de tips van andere gebruikers geholpen?
Mocht het niet opgelost zijn dan heeft@Flow in ieder geval een goed punt. De verkoper van de pinautomaat zou een contactpersoon binnen Vodafone moeten hebben om dit probleem voor je op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic