DustinM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding met email server.

Hallo mensen!
 
Elke keer als ik een sms (Of email) wil verzenden/ontvangen krijg ik het bericht dat er geen berichtenservice is geconfigureerd en word omgeleid naar de installatiewizard. Als ik dan op oke druk staat er: selecteer het type e-mailaccount dat u wilt instellen. Ik klik op internet-e-mailaccount instellen en dan gaat worden er dingen geladen. Er staat een tijdje: verbinding maken met e-mail instellingen... en dan krijg ik na een korte tijd het bericht "uw apparaat kan geen verbinding maken met de server." Hoe los ik dit op? Ik kan hierdoor geen sms/email verzenden/ontvangen.
 
Wat informatie: Heb een blackberry 9320.
7.1 bundel 1319
3g
 
Heb al een paar dingen geprobeerd:
Registreren in netwerk
Battery pull
 Wachtwoord gewijzigd
Gegevensservices/tijdens roamen staan aan
Netwerkmodus staat op 2G maar ook op 3G werkt dit niet.
Zojuist ook BlackBerry device Analyzer gedaan en bij de BIS- verbindingstest staat er: Mislukt.
Daarna kan ik op "kan geen verbinding maken"klikken waarna er bij gegevens gereed mislukt staat. Daarna komt er een berichtje te staan met de titel oplossing en het bericht "uw provider kan momenteel geen dataservices bieden. Probeer het later opnieuw."
 
dat werkte dus allemaal niet. Heb ook al wat rondgekeken op het forum, maar daar werd het ook niet echt duidelijker van.
 
Hij heeft het wel ooit gedaan, maar had dit weer verwijderd omdat ik zoveel email binnenkrijg dat dat lampje op mijn blackberry constant knipperde.
 
Hulp zou zeer gewaardeerd worden!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic