Cema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding in noordwijk

2 klanten hebben geen Wi-Fi in Noordwijk. Kan ze niet bereiken met bv Whatsapp. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk altijd vervelend maar Vodafone verstrekt geen Wifi. Daarom vraag ik me af wat er aan de hand is en ligt het dan niet aan je internet provider van thuis, of op je werk? Als die klanten hun telefoon op 4G zetten, en bij Vodafone klant zijn, dan zal het waarschijnlijk gewoon werken. 

Wifi is iets voor je internet provider en niet voor Vodafone. 
Misschien dat je hier iets meer duidelijkheid in kan geven of toch even bij je internet provider zou kunnen informeren. 


Gaat het over 4G van Vodafone, dan kan je hier altijd een netwerk controle doen, misschien zijn ze er aan het werk of was er een storing? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk altijd vervelend maar Vodafone verstrekt geen Wifi. Daarom vraag ik me af wat er aan de hand is en ligt het dan niet aan je internet provider van thuis, of op je werk? Als die klanten hun telefoon op 4G zetten, en bij Vodafone klant zijn, dan zal het waarschijnlijk gewoon werken. 

Wifi is iets voor je internet provider en niet voor Vodafone. 
Misschien dat je hier iets meer duidelijkheid in kan geven of toch even bij je internet provider zou kunnen informeren. 


Gaat het over 4G van Vodafone, dan kan je hier altijd een netwerk controle doen, misschien zijn ze er aan het werk of was er een storing? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Cema 
Welkom op de Vodafone Community. 

Vervelend dat je twee personen niet kunt bereiken via Whatsapp! Het lastige in deze is dat wij als Vodafone geen wifi verstrekken zoals @Energieboy al aangeeft. Komen de berichten wel aan als ze via 4G zijn verbonden? Zo ja, dan zit het probleem hem dus echt in de wifi-verbinding van deze twee personen. Zij kunnen hiervoor dan contact opnemen met de provider welke hun internet thuis levert om zo de wifi te optimaliseren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic