hidayet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding al 2 dagen

Hallo allemaal, ik woon in rotterdam en heb al 2 dageb geen verbinding mn blackberryblocks is10 april verlengd en heb ook geen bericht gehad dat ik mn mb heb opgemaakt. Ik vind het irritant.want kan helemaal niks doen of iemand bereiken
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi hidayet, zou de je de stappen eens willen doorlopen die je hier vindt? http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Dan weten we in ieder geval waar we het moeten zoeken en misschien is het al opgelost daarmee.
hidayet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi bas, nee helaas heb alles geprobeerd maar het lukt ik zou graag hulp willen want is echt irritant om zoveel dagen zonder enige verbinding te zitten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hidayet ,

Er is geen storing meer bekend in Rotterdam. Wat raar zeg.
@BasT heeft hopelijk wel en goede oplossing verder hij zal je ook verder helpen, in ieder geval succes verder!

Ben niet zo de slimme in de BlackBerry Blox's omdat ik al jaren er geen gebruik van maak :D.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nu, ik wil graag helpen, maar ik heb echt iets meer context nodig 😉
Batterij uit je BB hielp dus niet, in My Vodafone heb je nog MB's en beltegoed en je merkt het bv ook overal waar je komt en niet op een specifieke plek?
hidayet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja bas, overal waar ik ga in rotterdam lukt het niet doe heletyd verbinding uit en aan batt eruit erin. Mn blox is nog 10 april verlengd en verbinding heeft zich sinds 2 dagen uitgeschakeldm
niet tof!!
hidayet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook op my vodafone gegeaan ik heb geeb tegoed, maar er staat wel dat mn blox aan is.
het ligt dan gewoon aan vodafone?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als je geen tegoed hebt, wie weet is het mb tegoed van je BloX ook leeg. Kun je wel van Ping en andere internet diensten gebruik maken via Wi-Fi?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic