marvon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen tv signaal wel internet en telefoon.

ik heb glasvezel internet en telefonie en tv.

ik heb de melding op de tv

waiting for network.

ik heb alles al gedaan wat er word aanbevolen
oa de modem in de meterkast 10 min stroomloos en de router en de interactieve box etc etc

diverse malen herhaald , niks werkt.
internet en telefoon werken wel gewoon, hetzij met onderbrekingen afgelopen week.
1 Reactie 1
RickD

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Marvon,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je hier last van hebt! Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen. Zou je kunnen bellen naar 0900-7171000? Je krijgt dan onze collega's van Vodafone Vast aan de lijn. Zij kunnen je hiermee verder helpen! Je kunt trouwens ook mailen naar klantenservice@vodafonevast.nl.

De telefonische klantenservice van Vodafone Vast is bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00 uur en zaterdag: 10:00 - 17:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic