Hydro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen telefoon

Heb sinds 6 augustus abonnement verlengd en een nieuw toestel aangevraagd! Alles was ok toen ik mijn aanvraag indiende (adres) Toen ik een bevestiging kreeg stond daar tot mijn schrik een oud adres in. Ik heb gelijk contact gezocht met vodafone! Was al te laat! Kan gebeuren: het nieuwe systeeem enz enz. Telefoon is naar verkeerde adres gestuurd maar is sinds 9 augustus weer terug bij vodafone ik heb van alles geprobeerd maar heb nog steeds geen telefoon! Moet dat zo lang duren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hydro
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vervelend zeg. Alleen via de community kunnen we je niet helpen want we zijn hier als klanten onder elkaar en daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook contacten door een chat te starten.

Waarom het zo lang moet duren, geen idee natuurlijk. Zal wel iets administratiefs zijn of zo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hydro
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vervelend zeg. Alleen via de community kunnen we je niet helpen want we zijn hier als klanten onder elkaar en daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook contacten door een chat te starten.

Waarom het zo lang moet duren, geen idee natuurlijk. Zal wel iets administratiefs zijn of zo.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Hydro

Zodra een toestel terug is bij Vodafone, dient het contract terug gedraaid te worden. Vervolgens als dit verwerkt is in het systeem, dient er een nieuwe order aangemaakt te worden in het systeem. Is dit inmiddels al geregeld en heb je al contact gehad met mijn collega's via 0800-0560?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic