Carla53

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

geen tegoed te zien op de app

Ik krijg sinds de nieuwe maand in is gegaan mijn bel te goed niet meer te zien , ik krijg een melding dat er een fout is dat ze dat snel oplossen klopt dit .

Ben misschien wat argwanend maar er wordt zoveel oplichting gedaan ik wil het graag weten ik wil zien hoeveel beltegoed en mb ik nog heb . 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Carla53 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik verwacht eigenlijk dat er een storing is want je bent niet de eerste die met deze melding komt. Op de community, als je rond had gekeken, zie je meer mensen met deze vraag. Dus ik denk dat er iets mis gaat bij Vodafone en dat ze daar vandaag wel een melding van zullen maken. 

Heb nog even geduld, alles komt zo ie zo goed en wat betreft je beltegoed, dat komt ook wel in orde. Alles wat je nu belt gaat er natuurlijk wel van af, dus niet denken dat je nu onbeperkt kan bellen of internetten  (grapje hoor!!)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Carla53 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik verwacht eigenlijk dat er een storing is want je bent niet de eerste die met deze melding komt. Op de community, als je rond had gekeken, zie je meer mensen met deze vraag. Dus ik denk dat er iets mis gaat bij Vodafone en dat ze daar vandaag wel een melding van zullen maken. 

Heb nog even geduld, alles komt zo ie zo goed en wat betreft je beltegoed, dat komt ook wel in orde. Alles wat je nu belt gaat er natuurlijk wel van af, dus niet denken dat je nu onbeperkt kan bellen of internetten  (grapje hoor!!)

Carla53
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sorry  voor de late reactie , ben geopereerd maar hij doet het weer .

Nog bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic