mirandatjuhh28

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen stijl en service vodafone

ik ben al wel 10 jaar bij vodafone als klant
nu heb ik dus al 5 maand een telefoon te leen van mijn broertje omdat de mijne stuk is en niet meer klaar kan nu is mijn broertje de telefoon zelf weer nodig
dus ik dacht zal is kijken wanneer ik mijn abbo kan verlengen dat is dus 15 februari en zag een goede aanbieding op de site
maar omdat ik bij vodafone wil blijven dacht ik ga is kijken in de winkel mijn verhaal gedaan en gevraagd als ik misschien eerder kan verlengen omdat de mijne toch bijna zo ver is zodat ik en een eigen telefoon weer heb en van die aanbieding kan gebruiken maar dat kan dus niet !!!!  ook al ben je al 10 jaar bij vodafone en altijd netjes op tijd hebt betaald willen ze dus geen uitzondering maken terwijl ik links en rechts wel hoor dat het bij andere providers wel kan . wat is nou een bijna maand eerder
20 Reacties 20
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mirandatjuhh28 schreef:
nog even op mijn vorige reacties terug te komen
als ik mijn abbo vervroegd wil verlengen kan het NIET dan is het volgens vodafone contractbreuk
maar lees op verschillende FORUMS op het INTERNET dat als ze een abbo afsluiten 4 of 2 maand (WANT DAN KAN HET WEL ) van te voren dat het NIEUWE ABBO DAN GELIJK IN GAAT IS DAT GEEN CONTRACTBREUK DAN ???????? EN MAG DAT WEL ZOMAAR GEDAAN WORDEN ?????????
en als je 1 MAAND VOOR DE GELDENDE PERIODE WILT VERLENGEN NIET KAN OMDAT DAT CONTRACTBREUK IS
SORRY VODAFONE MAAR WAAR ZIJN JULLIE NOU MEE BEZIG
Hoi mirandatjuhh28, ik adviseer je eens naar de Vodafone voorwaarden te kijken. Hier staat beschreven hoe de contracten tot stand komen en wat er gebeurd bij een verlenging hiervan. Klik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/abvhx 😄 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic