jm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen sms ontvangst andere Providers

Hallo,
 
Ik heb  er al heel lang last van dat ik van sommige providers geen smsjes kan ontvangen. Zij ontvangen mijn smsjes wel, zij kunnen naar mij versturen, maar ik ontvang niets. Dit is het probleem bij kpn, telfort en tele2. 
Ik kan wel gewoon  gebeld worden.
 
Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Mvg JM
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey jm,

Van Vodafone ontvang je dus wel smsjes. Heb je dit sinds je van een andere provider naar Vodafone overgestapt bent? Of werkte het eerst wel en is het zomaar ineens ontstaan?
Ilse333

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem nu, is hier inmiddels al een oplossing voor gevonden?

Ik kan geen smsjes ontvangen van bepaalde personen (telfort, hi), maar bij hen staan de smsjes wel als verzonden. Ik kan wel smsjes versturen, die zij ook ontvangen. Van mensen van andere providers kan ik wel smsjes ontvangen.

Ik vind het erg vervelend dat ik niet al mijn smsjes kan ontvangen. Ik heb hier pas last van sinds ik Vodafone-klant ben geworden, voorheen kon ik van deze personen wel smsjes ontvangen.

Wat kan ik doen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Ilse333,

Ik denk dat dit iets is wat alleen onze technische dienst voor je kan uitzoeken. Neem daarom even contact op door te bellen met 1201, of via onze Facebook of Twitter pagina. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic