bbibah

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

geen service

Heb al sinds dinsdag geen service en jullie zijn ermee bezig hoor ik steeds maar ondertussen nog steeds niks!!

staan 2 simkaart nummers vermeld maar nooit een nieuwe simkaart gehad, simkaart in mn telefoon staat nog steeds op actief maar geen service.

word er nu wel moe van eigenlijk 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is al opgelost in de winkel eindelijk weer bereikbaar 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bbibah 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vreemd zeg, als je 2 simkaart nummer in je My Vodafone hebt staan en je hebt geen tweede ontvangen. Heb je deze zelf wel aangevraagd? Kloppen je adres gegevens nog wel bij Vodafone? 

Ik denk dat je hiervoor het beste langs een Vodafone winkel kan gaan of vanaf 08:00 uur contact opnemen met de klantenservice van Vodafone per telefoon of via een chat. Die kunnen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is. 

Wil je dit niet zelf doen, wacht dan op iemand van Vodafone en die kan je proberen te helpen. Daarvoor moet je wel je profielinstellingen volledig hebben ingevuld. Hoe en wat je moet invullen, dat lees je hier. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @bbibah . Welkom hier. 

Ik help je graag verder, maar begrijp je verhaal nog niet volledig. Heb je iets meer achtergrondinformatie voor me? Gaat het om een compleet nieuw abonnement? Heb je wel een nieuwe simkaart aangevraagd (maar dus nooit ontvangen)? 

Nu moet ik eerlijk zijn; al onze systemen liggen er momenteel uit. Ik kan hier nu dus sowieso niets inzien :-(. Dus voor ik voor je aan de slag kan, moeten we sowieso ook nog even geduld hebben. 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb mijn abonnement verlengd in juni en afgelopen dinsdag opeens geen service meer. Nu zag ik dat er twee simkaart nummers staan terwijl ik nooit een nieuwe simkaart heb ontvangen.

omdat ik geen bereik had dacht ik oh ik moet dan zeker die andere simkaart activeren maar dat moest dus niet.

nu staat mn oude nog steeds gewoon actief maar nog steeds geen serive

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Toch wel erg dst je gewoon al vanaf dinsdag geen internet, niet kan bellen en je niks hoort en als iets  vraag ja het ligt bij de technische dienst ect ect heb geduld??????

 

dit vind ik niet klantvriendelijk kan iemand  nu eens zeggen waarom een simkaart activeren zo moeilijk is??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
bbibah wrote:

Heb mijn abonnement verlengd in juni en afgelopen dinsdag opeens geen service meer. Nu zag ik dat er twee simkaart nummers staan terwijl ik nooit een nieuwe simkaart heb ontvangen.

omdat ik geen bereik had dacht ik oh ik moet dan zeker die andere simkaart activeren maar dat moest dus niet.

nu staat mn oude nog steeds gewoon actief maar nog steeds geen serive

 

Wat is “die andere”? Want je hebt niet een 2e ontvangen zeg je, toch? En waar zie je 2 simkaart nummers, precies? 
Ik snap dat je hier absoluut niet blij mee bent, maar ik begrijp nu niet goed wat de situatie is en vind het lastig je zo verder te helpen. Op het telefoonnummer dat je in je profiel hebt staan vind ik helemaal geen Vodafone abonnement. Weet je zeker dat je bij Vodafone zit, of kan het wellicht zijn dat je het verkeerde nummer hebt ingevuld? 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oh ja had het eindcijfer niet goed ongevuld van mn telefoon nummer heb het aangepast bedankt vd reactie.

 

die zie ik bij my Vodafone de 2 simkaart nummers bij activerr je simkaart mijn huidige simkaart zit in mn telefoon staat actief maar daar biven staat nog een simkaart nummer die ik nooit heb gekregen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Die kan ik wel vinden ^^. Top! Wil je mij in een privébericht sturen welk SIMkaart nummer je dan nu in gebruik hebt? 🙂 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gedaan

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oh jee :-(. Je order is in “pending” gelopen, zie ik hier. Dat is vervelend, want het is een vastloper die we niet zomaar kunnen oplossen en het is inderdaad ook niet bekend wanneer dit verholpen zal zijn. Ik ben dus bang dat ik momenteel niet echt veel meer informatie voor je heb dan je al gekregen hebt. Ik zie dat je een case aangemaakt hebt via de netwerkcheck, maar dit heeft verder geen invloed. Het gaat hier namelijk niet om een probleem met het netwerk, maar puur een vastgelopen order in het systeem :-(. 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

En de simkaarten beide uit het systeem halen en een nieuwe simkaart activeren gaat dan niet? Of denk ik te simpel?

ik kan moeilijk een paar weken zonder telefoon ik ga volgende week op vakantie dus zou heel fijn zijn dat ik dan weer bereikbaar ben snap echt wel Dst ik niet de enige ben met problemen maar vind echt dat er een oplossing moet komen vanuit vodafone heb jij misschien een tip of iets wat ik nu hiermee moet?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het heeft niets te maken met de simkaarten. De goede simkaart staat gewoon actief. Ik snap heel goed dat je bereikbaar moet zijn en op zoek bent naar een oplossing, maar ik heb helaas niets voor je momenteel :-(.

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt iig heb nu van jou al meer informatie gekregen dan van de rest bij Vodafone. Weet jij misschien hoelang zoiets nog kan gaan duren? Heb je hier ooit meer ervaring mee gehad?

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb eerder van collega's gehoord “vaak duurt dit wel 2 weken", maar de keren dat ik dit ben tegengekomen bij een klant was het meestal binnen een week opgelost. Wanneer ga je precies op vakantie? 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik ga donderdag op vakantie dus zou heel fijn zijn mocht ik bereikbaar zijn. Hopelijk kan er haast bij gemaakt worden al snap ik heel goed dat niet alles snel snel kan maar de tijd dringt voor mij

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nu zou het moeten werken maar nu hebben jullie de verkeerde simkaart geactiveerd?

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is al opgelost in de winkel eindelijk weer bereikbaar 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Yes, wat een fijn nieuws, @bbibah . Een heel fijne vakantie!! 

bbibah
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankje wel??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic