Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Heb al sinds dinsdag geen service en jullie zijn ermee bezig hoor ik steeds maar ondertussen nog steeds niks!!
staan 2 simkaart nummers vermeld maar nooit een nieuwe simkaart gehad, simkaart in mn telefoon staat nog steeds op actief maar geen service.
word er nu wel moe van eigenlijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is al opgelost in de winkel eindelijk weer bereikbaar
Hoi @bbibah
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Vreemd zeg, als je 2 simkaart nummer in je My Vodafone hebt staan en je hebt geen tweede ontvangen. Heb je deze zelf wel aangevraagd? Kloppen je adres gegevens nog wel bij Vodafone?
Ik denk dat je hiervoor het beste langs een Vodafone winkel kan gaan of vanaf 08:00 uur contact opnemen met de klantenservice van Vodafone per telefoon of via een chat. Die kunnen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Wil je dit niet zelf doen, wacht dan op iemand van Vodafone en die kan je proberen te helpen. Daarvoor moet je wel je profielinstellingen volledig hebben ingevuld. Hoe en wat je moet invullen, dat lees je hier.
Hey @bbibah . Welkom hier.
Ik help je graag verder, maar begrijp je verhaal nog niet volledig. Heb je iets meer achtergrondinformatie voor me? Gaat het om een compleet nieuw abonnement? Heb je wel een nieuwe simkaart aangevraagd (maar dus nooit ontvangen)?
Nu moet ik eerlijk zijn; al onze systemen liggen er momenteel uit. Ik kan hier nu dus sowieso niets inzien :-(. Dus voor ik voor je aan de slag kan, moeten we sowieso ook nog even geduld hebben.
Heb mijn abonnement verlengd in juni en afgelopen dinsdag opeens geen service meer. Nu zag ik dat er twee simkaart nummers staan terwijl ik nooit een nieuwe simkaart heb ontvangen.
omdat ik geen bereik had dacht ik oh ik moet dan zeker die andere simkaart activeren maar dat moest dus niet.
nu staat mn oude nog steeds gewoon actief maar nog steeds geen serive
Toch wel erg dst je gewoon al vanaf dinsdag geen internet, niet kan bellen en je niks hoort en als iets vraag ja het ligt bij de technische dienst ect ect heb geduld??????
dit vind ik niet klantvriendelijk kan iemand nu eens zeggen waarom een simkaart activeren zo moeilijk is??
bbibah wrote:
Heb mijn abonnement verlengd in juni en afgelopen dinsdag opeens geen service meer. Nu zag ik dat er twee simkaart nummers staan terwijl ik nooit een nieuwe simkaart heb ontvangen.
omdat ik geen bereik had dacht ik oh ik moet dan zeker die andere simkaart activeren maar dat moest dus niet.
nu staat mn oude nog steeds gewoon actief maar nog steeds geen serive
Wat is “die andere”? Want je hebt niet een 2e ontvangen zeg je, toch? En waar zie je 2 simkaart nummers, precies?
Ik snap dat je hier absoluut niet blij mee bent, maar ik begrijp nu niet goed wat de situatie is en vind het lastig je zo verder te helpen. Op het telefoonnummer dat je in je profiel hebt staan vind ik helemaal geen Vodafone abonnement. Weet je zeker dat je bij Vodafone zit, of kan het wellicht zijn dat je het verkeerde nummer hebt ingevuld?
Oh ja had het eindcijfer niet goed ongevuld van mn telefoon nummer heb het aangepast bedankt vd reactie.
die zie ik bij my Vodafone de 2 simkaart nummers bij activerr je simkaart mijn huidige simkaart zit in mn telefoon staat actief maar daar biven staat nog een simkaart nummer die ik nooit heb gekregen.
Die kan ik wel vinden ^^. Top! Wil je mij in een privébericht sturen welk SIMkaart nummer je dan nu in gebruik hebt? 🙂
Gedaan
Oh jee :-(. Je order is in “pending” gelopen, zie ik hier. Dat is vervelend, want het is een vastloper die we niet zomaar kunnen oplossen en het is inderdaad ook niet bekend wanneer dit verholpen zal zijn. Ik ben dus bang dat ik momenteel niet echt veel meer informatie voor je heb dan je al gekregen hebt. Ik zie dat je een case aangemaakt hebt via de netwerkcheck, maar dit heeft verder geen invloed. Het gaat hier namelijk niet om een probleem met het netwerk, maar puur een vastgelopen order in het systeem :-(.
En de simkaarten beide uit het systeem halen en een nieuwe simkaart activeren gaat dan niet? Of denk ik te simpel?
ik kan moeilijk een paar weken zonder telefoon ik ga volgende week op vakantie dus zou heel fijn zijn dat ik dan weer bereikbaar ben snap echt wel Dst ik niet de enige ben met problemen maar vind echt dat er een oplossing moet komen vanuit vodafone heb jij misschien een tip of iets wat ik nu hiermee moet?
Het heeft niets te maken met de simkaarten. De goede simkaart staat gewoon actief. Ik snap heel goed dat je bereikbaar moet zijn en op zoek bent naar een oplossing, maar ik heb helaas niets voor je momenteel :-(.
Bedankt iig heb nu van jou al meer informatie gekregen dan van de rest bij Vodafone. Weet jij misschien hoelang zoiets nog kan gaan duren? Heb je hier ooit meer ervaring mee gehad?
Ik heb eerder van collega's gehoord “vaak duurt dit wel 2 weken", maar de keren dat ik dit ben tegengekomen bij een klant was het meestal binnen een week opgelost. Wanneer ga je precies op vakantie?
Ik ga donderdag op vakantie dus zou heel fijn zijn mocht ik bereikbaar zijn. Hopelijk kan er haast bij gemaakt worden al snap ik heel goed dat niet alles snel snel kan maar de tijd dringt voor mij
Nu zou het moeten werken maar nu hebben jullie de verkeerde simkaart geactiveerd?
Het is al opgelost in de winkel eindelijk weer bereikbaar
Yes, wat een fijn nieuws, @bbibah . Een heel fijne vakantie!!
Dankje wel??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...