Raoul_John

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen service

Hoi, ik heb sinds vanmorgen geen service. Waar ligt dit aan? Het betreft een iPhone 5s Vodafone Red Business Essentials abonnement. Hebben er meer mensen hier last van? Simkaart heb ik in de iPhone 5 van mijn vrouw gedaan maar daar het zelfde probleem. Haar simkaart in mijn telefoon heeft gewoon ontvangst dus aan mijn telefoon ligt het dus niet. Volgens Vodafone klantenservice moet alles gewoon in orde zijn. Er is geen achterstallige betaling. Telefoon heb ik wel 40x ge-reboot.
Klantnummer: *verwijderd door moderator ivm privacyredenen*
Het gaat om een telefoon van de zaak.
Bij mijn baas is ook niks bekend.
Help want ik moet kunnen bellen voor mijn werk!!
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Raoul_John

Op het forum kunnen klanten elkaar helpen met vragen en zij hebben geen toegang tot de systemen van Vodafone. Daarom moet ik je in dit geval dus toch doorverwijzen naar onze klantenservice. Neem even contact op met hen, dan kunnen zij nakijken of er misschien iets aan de hand is. Hou er trouwens wel rekening mee dat alleen de contractant inhoudelijk zaken kan nakijken.
Raoul_John
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje, ik ben in een Vodafone winkel geweest en schijnbaar is mijn sim registratie mislukt en moet er een sim wissel plaats vinden met inderdaad aanwezigheid van de contractant. I.v.m tijd gebrek heb ik daar geen verdere info over gevraagd over hoe dat gekomen is. Zou jij mij hier meer over kunnen vertellen en waarom zijn de kosten voor een nieuwe simkaart € 10,- aangezien het niet een fout van mij/ons is? Ook zit de contractant in het buitenland, moeten de maandelijkse kosten gewoon betaald worden maar kan er niet gebeld worden. Nogmaals, waarom is mijn sim registratie mislukt (4 maanden na gebruik)?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Raoul, als je het nummer al 4 maanden in gebruik hebt, dan zou het erg vreemd zijn als een sim-registratie mislukt is. Je sim wordt tenslotte niet zomaar uit onze systemen verwijderd als hij daar allang in zat en gewoon werkte.

Ik heb het idee dat ik een deel van de informatie mis en het forum is niet de beste plek om die wel te achterhalen. Zou je via twitter, facebook of chat met ons contact op willen nemen? Een nieuwe sim mogen we niet voor je activeren maar de basis-checks om te kijken of er niet iets simpelers mis is, dat kan absoluut. En van daar kan dan verder gezocht worden naar een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic