Fabian

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen service iphone 4

ik krijg steeds linksboven geen service, sim kaart zit erin, zit op het menu, alles gedaan
 
weet niet waarom ie het niet doet
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Fabian,

Om een netwerk aanmelding te krijgen moet de MicroSim die bij de iPhone geleverd zit eerst worden geactiveerd via Vodafone. Hiervoor kun je bellen met 0800-1258.

Mocht de simkaart al geactiveerd zijn en je nog geen service hebben schakel het toestel dan uit en opnieuw in. Bij het opstarten kies je niet voor Ok maar voor Ontgrendel. Vul vervolgens je pincode in, de standaard pincode is 0000.

Doet hij het nu nog niet, wacht dan maximaal 24 uur na het activeren van de simkaart en schakel het toestel opnieuw uit en in. Er kan een wachttijd staan op het netwerk waardoor het maximaal 24 uur kan duren voordat het werkt, maar meestal is er geen wachttijd.

Blijft het probleem dan kun voor ondersteuning het beste contact opnemen met de klantenservice.


Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
PieterJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik ken dat met de iphone4 met de melding 'geen service".Het duurt ff. maar dan komt het wel.Bij mij ligt het aan de isolatie van het huis waarin ik woon.Het is een energie klasse A woning.Dus erg goed geïsoleerd.De iphone heeft daar erg veel moeite mee.Maar de sim van Vodafone is de ENIGE die het wel bij mij doet.(dit geldt alleen voor de iphone4 ) 
tjdewalt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn oude telefoon staat nu uit, maar ik kan niet bellen en ben niet bereikbaar...
In de begeleidende brief staat dat de telefoon en sim kaart direct bruikbaar zijn.

ik zal voorlopig ook mijn andere telefoon aan moeten zetten, maar verhinder ik daarmee niet dat mijn nieuwe telefoon gegistreerd wordt? Ben benieuwd...
Iphoontje

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Tjdewalt,
 
Ik weet niet of het probleem al is opgelost, maar mocht je oude telefoon nog werken, dan denk ik dat je simkaart nog omgezet moet worden naar je nieuwe micro sim die in de Iphone hoort. Wanneer deze geactiveerd word, kan je je Iphone opnieuw opstarten en krijg je hoogstwaarschijnlijk "Vodafone" boven in beeld te zien in plaats van "geen service".
 
Groetjes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic