Ranaanoniem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen service bij het instellen van nieuwe simkaart

Hallo,

vandaag ging mijn abonnement in, ik heb dus mijn nieuwe Vodafone simkaart in mijn telefoon gedaan. Maar komt te staan dat ik geen service heb. Heb mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart en simkaart opnieuw erin gedaan. Het staat er nog steeds. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ranaanoniem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij Vodafone. Ik kan alleen zeggen, heb nog even geduld want het kan omgezet worden van 00:01 uur t/m 23:59 uur vandaag. Meestal is het in de middag wel gebeurd en kan je lekker online zijn bij Vodafone maar soms kan het ook eerder zijn of juist wat langer duren. 

Dus heb nog even geduld en kijk om het uur even of het in orde is. 
Het komt goed vandaag, het heeft even wat tijd nodig 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ranaanoniem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij Vodafone. Ik kan alleen zeggen, heb nog even geduld want het kan omgezet worden van 00:01 uur t/m 23:59 uur vandaag. Meestal is het in de middag wel gebeurd en kan je lekker online zijn bij Vodafone maar soms kan het ook eerder zijn of juist wat langer duren. 

Dus heb nog even geduld en kijk om het uur even of het in orde is. 
Het komt goed vandaag, het heeft even wat tijd nodig 

Ranaanoniem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt voor uw reactie, ik zal afwachten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3030Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ranaanoniem 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen! Het omzetten van je abonnement kan soms even duren zoals @Energieboy al aangaf. We zijn nu natuurlijk een aantal dagen verder. Ben je inmiddels al helemaal up and running op het Vodafone netwerk?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic