Sinds vorige week hoor ik bij bellen naar diverse vast nummers geen "overgaan-toon " meer.
Ik krijg wel contact op moment dat er is opgenomen of de voicemail aangaat.
Bellen naar mobiele nummers geeft geen problemen en bij vaste nummers is het incidenteel (wel steeds
bij dezelfde nummers)
Inmiddels 3 x bij de Vodafonewinkel geweest voor advies, naar de Apple-store geweest voor controle
van mijn toestel ( nieuwste software en alle instellingen zijn ok)
Inmiddels is ook de simcard vervangen waarna het "even" werkt maar na een aantal uren
is het weer het zelfde probleem??
Heeft iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast voor de reacties.
update 1: Vanmorgen mijn Iphone teruggezet naar fabrieksinstellingen. Probleem
blijft. Met mijn 2e telefoon ( duo-card) een Samsung heb ik het probleem niet....
telefoon gaat gewoon over? En nog vreemder, wanneer in mijn Iphone even op" vliegtuigstand "zet
en daarna weer terug krijg ik wel de overgangstoon maar wanneer ik een paar minuten wacht is het probleem
terug. Dus alleen na opnieuw aanmelden op het Vodafonenetwerk kan ik 1 of 2 keer naar de bewuste nummers bellen. Het zijn enkele vaste nummers waarbij ik het probleem heb, Inmiddels met diverse andere Iphones ook
naar de bewuste nummers gebeld en die hebben het probleem niet, krijg daarmee wel de overgangstoon.
update 2:
de vaste nummers waarnaar ik bel en geen "overgangstoon" krijg blijken ( zover ik het kan inschatten) allemaal
analoge nummers( oude aansluitingen op koper??) te zijn , de vaste nummers waarnaar ik bel en wel de "overgangstoon" krijg blijken
digitale nummers te zijn?