Lakie1956

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen pin of pukcode

Wij hebben een vodafonenummer. De telefoon is al maanden niet gebruikt. Er staat wel tegoed op. Nu willen we de telefoon gebruiken, 3 pogingen gedaan met foute pinnummers. Nu vraagt telefoon om pukcode, deze weten we niet. We weten geen pin en pukcode. Kunnen we dit nog achterhalen, of moeten we een andere simkaart kopen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Lakie1956 
Als je je pukcode niet weet dan kan je deze terug vinden in je My Vodafone. Als je die niet hebt dan kan je deze opvragen via de klantenservice van Vodafone of wachten tot er een Vodafone Community medewerker hier online je bericht oppakt. 

Je schrijft al maanden geen gebruik gemaakt te hebben. Let wel op de volgende informatie over Prepaid en opwaarderen: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. 

Dus mocht het langer dan 6 maanden zijn geleden dan heb je ook nog de kans dat je nummer niet meer online is en dat je je tegoed kwijt bent. Maar ook dit kunnen ze bij de klantenservice vertellen of via een Vodafone Community medewerker. 

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Lakie1956 
Als je je pukcode niet weet dan kan je deze terug vinden in je My Vodafone. Als je die niet hebt dan kan je deze opvragen via de klantenservice van Vodafone of wachten tot er een Vodafone Community medewerker hier online je bericht oppakt. 

Je schrijft al maanden geen gebruik gemaakt te hebben. Let wel op de volgende informatie over Prepaid en opwaarderen: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. 

Dus mocht het langer dan 6 maanden zijn geleden dan heb je ook nog de kans dat je nummer niet meer online is en dat je je tegoed kwijt bent. Maar ook dit kunnen ze bij de klantenservice vertellen of via een Vodafone Community medewerker. 

Succes!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je de pukcode gevonden @Lakie1956 of kunnen we deze voor je opzoeken via de Community? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic