Sjp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk op mijn s4

Hallo ik heb sinds vanochtend geen netwerk (4g) op mijn galaxy s4. Bellen kan ik gewoon. Heb hem al uit en aan gezet, simkaart opnieuw in het toestel gedaan maar krijg nog steeds geen netwerk. Wat kan dat zijn? Groetjes sjp
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sjp ,

Check eens http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s4/overview/ontdek-het-toestel/internet/de-telef...
Als je laatst nog en software update hebt gedaan kan het zo zijn dat sommige instellingen verkeerd zijn geplaatst waardoor je geen internet hebt.
mona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt het niet ik kan alleen maar via wifi en heb dat ook allemaal al gedaan. En heb vanochtend de software update gedaan maar toen deed die het nog
ronaldenmary

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Na deze update van vandaag heb ik ook geen mobiel internet meer, heb automatisch internet instellingen gekregen van vodafone, en kan deze niet veranderen is er hier een oplossing voor.

Alvast bedankt
Ronald
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Svp eerst de zoekfunctie gebruiken voordat je een nieuw topic aanmaakt. Er is namelijk al een topic over dit issue:

Let op: Problemen met internet na software update op de Samsung Galaxy S4? Klik hier!

Dit topic zal ik daarom ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic