Hoi @Vegtje
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Beetje vreemd dat de klantenservice je zegt dat het direct moet werken. Het omzetten van je nummer kan een hele dag in beslag nemen. Als je vandaag over gaat van Tele2 naar een Red Together Extra abonnement van Vodafone dan kan dit vanaf 00:00 uur afgelopen nacht tot 23:59 uur vanavond zijn.
Meestal is het wel in de ochtend gebeurd en kan men gebruik maken van Vodafone. Maar soms komt het ook wel eens voor dat het pas in de middag is. Daar is dus geen tijd en/of moment op te zeggen. Af en toe het toestel even uitzetten en dan weer aan, want dan komt de SIMkaart in aanraking met het netwerk en kan het zijn dat het werkt. Maar geduld, dat moet je vandaag wel hebben
Zet in je profielgegevens alle informatie en dan kan iemand van Vodafone, zodra die je bericht hier leest, met je mee kijken of alles al in orde is of niet. Hoe, en wat in te vullen? Bekijk deze topic!