Roosje

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen netwerk/bereik op postcode 1107 DB / Samsung Galaxy S3

Sinds kort ben ik overgestapt naar vodafone. En ik heb een samsung galaxy s3. En sinds een aantal dagen heb ik geen bereik in huis en daarnaast ook geen internetverbinding. Ik heb helemaal geen streepjes en soms heb ik een of twee streepjes. En als ik spelletjes wil spelen dan staat er dat er geen internetverbinding is.
Het is gewoon zo frusterend. Bij mijn vorige provider had ik helemaal nergens last van. 😞
28 Reacties 28
Roosje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is nog steeds niet opgelost. Soms ben ik niet eens bereikbaar als iemand mij belt dan gaat het direct op voicemail. Soms duurt het minuten als ik iemand bel dat er dan verbinding is..!!! GEWOON frusterend..! Ik ben niet voor niets 50 euro in de maand..!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Roosje, ik denk dat we je via het forum hier niet verder kunnen helpen. Onze collega's van de klantenservice zullen denk ik een volledige troubleshoot met je moeten doorlopen en daarna mogelijk een onderzoek naar de masten op die postcode moeten starten. Ik heb nu te weinig info om echt iets zinnigs te kunnen zeggen. Sorry 😞
Neem even contact op via de telefoon (1201) of bv via twitter/facebook. Dan kunnen we meer voor je uitzoeken
Roosje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik heb net 4x geprrobeerd te bellen met 1201 maar door mijn xxx verbinding kom ik niet verder. Krijg geneens een kiesstoon of je ziet automatisch oproep beeindigd. Dit loopt echt de spuigaten uit.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Roosje, Hoe vervelend het ook is graag je taalgebruik afstemmen op het medium. Ik heb je bericht aangepast. Man Vrolijk

Heb je al eens geprobeerd om je sim in een ander toestel te doen? Als je wil kun je Vodfone ook via Facebook of Twitter bereiken. Ik hoop dat dat wel lukt.


Roosje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry voor mijn taalgebruik maar het is gewoon erg frusterend.. Ik zal erop letten.
 
Ik krijg woensdag/donderdag een nieuwe sim toegestuurd.
 
Vandaag heb ik opeens wel drie streepjes bereik. En als ik probeer te bellen dan krijg ik een melding niet aangemeld bij netwerk? Wat houdt dat in?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Roosje,

Dat kan meerdere dingen betekenen. Wat merk je als je je toestel opnieuw aanmeld op het netwerk door het opnieuw op te starten? Kun je het toestel eens omzetten naar 2G? Kun je dan wel bellen? Uit je vorige post begrijp ik dat je nu wel contact hebt gehad met de klantenservice of de Web Crew?


Roosje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Annabelle,

Mijn toestel staat ook op GSM (2G) en toch heb ik die problemen. Gisteravond probeerde ik zovaak te belden kwam elke keer weer de melding niet aangemeld bij het netwerk. Ja ik heb contact gehad met de klantenservice.
 
En wat ik heel vreemd vind is dat als ik opeens bereik heb (drie of vier streepjes) en ik probeer te bellen dan krijg ik de melding niet aangemeld bij het netwerk. En daarnaast kreeg ik nog een andere melding over het netwerk/verbinding.
 
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Heb je datzelfde als je je simkaart in een ander toestel steekt? Je zou eens langs de Vodafone winkel kunnen gaan, daar kunnen ze wat tests doen en krijg je ook direct een nieuwe sim mee.


Roosje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nu een micro sim en die past niet in een ander toestel. Ik krijg een van deze dagen een duo sim. Dan kan ik de normale sim in een ander toestel uitproberen en dan kijken wat het bereik daar op is.   Als het nog steeds zo blijft dan ga ik langs de vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic