suusje2512

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk Samsung Galaxy SII plus

Hallo,

Ik heb mijn abonnement gisteren gewijzigd van scherp S naar scherp L.

Ik moest na een half uur mijn mobiel uitzetten, even uit laten en daarna weer aanzetten.

Maar wat ik nu ook probeer. Ik krijg geen verbinding met het netwerk.

Mijn man heeft wel verbinding (ook vodafone). Dus dat er storing is of geen bereik in huis, kan niet.

Ik heb mijn APN al een keer gewist en opnieuw ingevoerd, maar ook dat helpt niet.

Helaas hebben de handleidingen op de support site niet de Galaxy SII Plus ertussen staan. Wel de SII.
Misschien dat mijn instellingen toch net even anders moeten?

Ik hoor het graag van u.

met vriendelijke groet,
Debbie
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Debbie,

Ik zie dat deze post al een aantal dagen oud is. Speelt het probleem nog steeds? Zo ja, test je simkaart dan eens in een ander toestel. Indien je dan nog steeds problemen ervaart raad ik je aan om contact met onze klantenservice (1200/1201) op te nemen. Zij kunnen dit probleem verder voor je nakijken en oplossen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic