Anonymous
Niet van toepassing

geen nanosim

Ik heb vorige week mijn contract verlengd. De orderbevestiging kwam vrij snel maar ik heb tot op heden nog steeds mijn nanosim nog niet thuis ontvangen. Omdat ik een iPhone 5 heb is dit heel vervelend omdat het toestel onbruikbaar is want de gewone simkaart past er niet in. Daarnaast is mijn oude toestel kapot dus ik ben onbereikbaar.
 
Is het mogelijk een nanosim op te halen in de Vodafone winkel? Zo ja, hoeveel wordt hiervoor in rekening gebracht?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Hej David,

Van wat ik hier eerder begrepen heb kun je gewoon met je iPhone 5 naar een Vodafone winkel en krijg je ter plekke (ik dacht kosteloos) een nanosim. Zou dus goed moeten komen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Hej David,

Van wat ik hier eerder begrepen heb kun je gewoon met je iPhone 5 naar een Vodafone winkel en krijg je ter plekke (ik dacht kosteloos) een nanosim. Zou dus goed moeten komen!
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Hoi Riffraff,
 
Bedankt voor je snelle en nuttige antwoord! Ik ga morgen denk ik maar even op pad dan.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hey David,

Wat Riffraff zegt klopt, je kunt bij een Vodafone winkel langs gaan en daar kosteloos een nano simkaartje ophalen.

Let op: je dient wel een geldig legitimatiebewijs bij je te hebben en uiteraard ook je iPhone 5 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic