yvoncassano

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen mobiel netwerk 3881NH Putten/ Koudhoorn

Pffft ik heb al 3 dagen geen mobiel netwerk , heb al 5x op de Vodafone chatbox gezeten en dan wordt er gezegt dat er een storing in de mast is !!! Vraag je wanneer het is opgelost en tja dat weten ze niet .
Ben ik de enige die geen netwerk heeft ....ik woon in postcode gebied 3881NH

moderator: topictitel aangepast
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dat is natuurlijk erg vervelend 😞
De dekking en storingen kun e controleren door de dekkingskaart te openen. https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Ik ben bang dat het nu puur afwachten is. Het enige wat je kunt doen is af en toe het toestel opnieuw opstarten zodat de simkaart zich aanmeldt op de mast.

yvoncassano
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al de 4e dag op rij dat ik geen mobiel netwerk heb , heb vanochtend mensen gesproken die ook bij Vodafone zitten en die kampen met zelfde probleem .
Dit is echt te gek voor woorden , wie heeft het zelfde probleem in postcode gebied 3881NH .
Gr Yvon
marije71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn broertje heeft dit probleem al een aantal dagen hierdoor kan hij ook niet bellen erg vervelend. Wij hebben wel een heel andere postcode namelijk 7678 in Twente
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
ik heb jouw beide topics even samengvoegd om het overzicht op ons forum te behouden. Dubbele topics zijn niet toegestaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. De voortgang van de storing kan via de dekkingskaart worden opgevraagd. Dit topic voegt daar verder niets meer aan toe.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic