Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds deze week valt het mij op dat er geen mobiel internet is op op mijn werk. Ik ben een week niet op mijn werk geweest dus hoe lang het al zo is weet ik niet. Normaliter hadden we prima verbinding. Alle telefoons geven H+ en vol bereik aan. Bellen lukt prima maar we hebben geen mobiel internet. Wij werken om precies te zijn aan de bagijnestraat 36 2511 CK in den haag. Een collega die deze week haar abonnement verlengt heeft had gewoon internet op haar oude abonnement. Sinds ze het RED abonnement heeft is de verbinding weg. Die baalt dus dat ze verlengt heeft. Ik zelf heb een oud abonnement en ook ik heb geen internet. Als mijn telefoon op tafel ligt en ik er niet aan kom komen mijn apps soms ineens binnen.
Afgelopen week heb ik al telefonisch contact gehad met Vodafone. Hij vroeg me wat mijn bereik was. Ik zei dat ik H+ had en hij kon me vertellen dat het niet zo is omdat hij dat kon zien op zijn scherm. De telefoon zou het soms verkeerd kunnen aangeven. Mijn telefoon moest 5 min uit en ik werd van de mast gehaald (zoals hij dat noemde). Nadat ik mijn telefoon weer aan zou zetten zou het opgelost kunnen zijn. Dat is dus niet het geval. Maar goed dat is logisch want de hele afdeling heeft er last van.
Waarom ondervinden wij problemen met het mobiele internet terwijl de telefoons aangeven dat er H+ verbinding is?
Het zou kunnen dat je toestel zoekt naar het 4g netwerk terwijl dit niet in jouw abonnement zit. De Red abonnementen worden daar 1 dezer dagen geschikt voor gemaakt. Stel je toestel even in op alleen 3g. Heb je dan wel verbinding?