universeelbewus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen meldingssms over dataverbruik ontvangen

Weet iemand het email adres van vodafone klantenservice?
Nergens te vinden...
Voorheen kon ik chatten met een medewerker, maar dit kon ik ook nergens meer vinden.
Is dit verdwenen?

Ik in het buitenland en heb een Vodafone red abonnement en krijg bij mijn op reis dagbundel altijd een smsje wanneer ik 80 procent en 100 procent van mijn databundel heb verbruikt.

Ik was fijn aan het internetten en op een bepaald moment dacht ik, ik zal toch wel al 35 mb hebben verbruikt?
Bleek ik 80 mb al te hebben verbruikt.

Nu moet ik hier wel extra voor betalen, terwijl Vodafone reclame maakt over die meldingssmsjes als service.

Weet iemand of ik dit geld terug kan krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@universeelbewus,

De klantenservice heeft geen email adres.
Je kunt het via de chat doen. (Hiervoor dien je ingelogd te zijn in de app of via my vodafone)
Tevens kun je contact opnemen met de klantenservice door te bellen. Zij kunnen zien of er een sms is verstuurd of niet en of dat bij deze blox hoort. Tevens ligt het natuurlijk aan waar je bent. Deze blox is namelijk alleen bedoeld voor de voordeellanden van Vodafone

Tevens kunnen zij ook zien wat er gebeurd is. Zij kunnen niet zien waaraan.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@universeelbewus,

De klantenservice heeft geen email adres.
Je kunt het via de chat doen. (Hiervoor dien je ingelogd te zijn in de app of via my vodafone)
Tevens kun je contact opnemen met de klantenservice door te bellen. Zij kunnen zien of er een sms is verstuurd of niet en of dat bij deze blox hoort. Tevens ligt het natuurlijk aan waar je bent. Deze blox is namelijk alleen bedoeld voor de voordeellanden van Vodafone

Tevens kunnen zij ook zien wat er gebeurd is. Zij kunnen niet zien waaraan.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
universeelbewus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Stevie,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb gezocht in my Vodafone en
heb de chatten gevonden. Helaas deze is nu offline.. ik probeer het later en laat je wat weten.

Groetjes Ellen
Teuntjes

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wat een drama! Krijg wel meldingen maar die kloppen absoluut niet! Kreeg in buitenland terwijl ik alles op reis bundel gebruikte de melding dat ik 80% van mijn databundel op had gemaakt. En een uurtje later dat hij helemaal op was! Dit terwijl ik twee dagen voor vertrek nog ruim 2GB over had. Bellen met klantenservice lost niets op. Mevrouw wilde me 1gb schenken. Maar het gaat mij er vooral om dat het systeem te vertrouwen is. Heb al minstens 10 jaar Vodafone en ben nog nooit door limiet heen gegaan maar sinds de storing op 24 juni betaal ik me nu scheel. En met alle respect voor klantenservice, daar kom ik niet verder mee. Slechte beurt Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic