Evke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen internetverbinding

Al de gehele dag geen internetverbinding via mobiele data mogelijk. Wanneer wordt dit opgelost en waarom worden klanten hier niet behoorlijk over geïnformeerd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10341Posts
  • 3231Oplossingen
  • 2439Likes
Hoi Evke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit dan wel een storing of is er misschien onderhoud? Heb je al gekeken op deze pagina? https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op deze pagina kan je ook een melding maken en/of anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Daar kan je ook vragen of ze iets weten waarom je geen bereik hebt.

Toestel uitzetten en dan weer aan, hebben vast al wel gedaan? Of anders even je Simkaart eruit halen en met een theedoek schoonmaken en dan erin doen. Of anders even je simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of het daar wel in lukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10341Posts
  • 3231Oplossingen
  • 2439Likes
Hoi Evke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is dit dan wel een storing of is er misschien onderhoud? Heb je al gekeken op deze pagina? https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op deze pagina kan je ook een melding maken en/of anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Daar kan je ook vragen of ze iets weten waarom je geen bereik hebt.

Toestel uitzetten en dan weer aan, hebben vast al wel gedaan? Of anders even je Simkaart eruit halen en met een theedoek schoonmaken en dan erin doen. Of anders even je simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of het daar wel in lukt.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2199Likes
Heb je het kunnen oplossen Evke door de Network Check zoals Energieboy aangaf? Of heb je een onderzoek aangemaakt via My Vodafone aan het einde van de network check?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.