Jay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internetverbinding, youtube niet afspelen, zeer trage toestel functies (blijft hangen), etc

Tsja, BBTorch en vodafone, IK heb er dus geen goede ervaring mee en had beter moeten luisteren voordat ik een 2jarig abonnement afsloot.
Punt 1, de internetverbinding is supertraag of ik heb praktisch geen verbinding. ALS internet het al doet dan blijft deze meestal hangen of het duurt ruim 5 minuten voordat de pagina word geopend.
 
Punt 2, youtube WAS precies het zelfde, alleen sinds een week laat hij helemaal geen filmpjes meer zien. Het openen van youtube alleen al duurt gemiddeld  minstens  5 minuten en dat is ALS hij het opent. Bij het niet openen van media wat nu dus constant het geval is krijg je dan de melding Er is een fout opgetreden bij het afspelen van media.
 
Punt2.1, Flash movies en sites kunnen ook niet worden afgespeeld. Ik moet dan de nieuwste flashplayer hebben. Wanneer ik op desbetreffende link klik dan word het afgesloten en kan ik het dus ook niet installeren! Melding: Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. Bla bla bla..
 
Punt3, Het toestel zelf is ook ONTZETTEND traag en blijft constant hangen. In het begin was het redelijk en dacht ik een goede koop te hebben gedaan maar helaas. Het switchen van en naar andere functies ging redelijk maar na 2/3 weken was dat al weer snel over.
Typen gaat vertraagd, functies blijven hangen waardoor ik steeds op de enter knop moet drukken om het op dat moment "draaiende" functie af te kunnen sluiten. Dit betreft meestal een pagina (internet dus).
 
Punt 4, Email en instellingen, ik heb een eigen site en draaide voorheen outlook express. Nu gebruik ik outlook 2010 omdat mijn vorige laptop is gecrashed.
Ik heb op de BBTorch 2 mail adressen aangemaakt die ik ook heb draaien in outlook. Mijn hoofd mail account kan ik op de BBtorch niet installeren omdat hij dan een fout geeft, nog zo iets raars.
Nu heb ik alles zo ingesteld dat berichten op de server moeten blijven zodat ik ze ook in mijn outlook kan blijven ontvangen. DIT gebeurt dus niet terwijl ik de instelling" postvak wint" ook nog eens heb ingeschakeld. 
Youtube berichten komen vreemd genoeg wel binnen zowel op de BBtorch als in outlook, ik begrijp er echt helemaal niets van?
Andere berichten komen daar en tegen helemaal niet binnen , op beide niet.
Lekkere aanbieding, lekkere snelheid, en dat voor de komende 2 jaar!
*Ik heb alle instellingen nagekeken, aan/uit gezet en software is up to date.
 
Veel problemen, deze problemen zijn dus ook meteen mijn vragen. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan en wil helpen. Als ik de klantenservice moet bellen dan hang ik 20 minuten aan de lijn en dan heb ik nog niemand gesproken, dat doe ik dus ook niet meer!
 
Grt Jay
 
Sjonge zeg, ben je een onderwerp aan het typen krijg je als laaste pas de waarschuwing Onderwerp van bericht mag niet langer zijn dan 100 tekens.
 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Jay,

Als eerste vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met je toestel.
We gaan eens kijken wat hier aan te doen is.

Punt 1:
Een trage verbinding kan aan meerdere dingen liggen, het kan het netwerk zijn, het toestel of je sim.
Ik zou je in dit geval adviseren dit eens te laten testen in een van onze winkels door een zogenaamde kruistest.

Dit houdt in dat jou sim in een werkend apparaat gaat in de winkel, en een werkende sim vanuit de zaak in jou toestel.
Op die manier kan bepaald worden waar het probleem precies zit.

Punt 2:
Dit is een bekend probleem met de Blackberries en word onderzocht door onze jongens op de 2e lijns support.
Wat ik graag van je per PM wil ontvangen is:

Sinds wanneer speelt dit probleem?
Hoe benader je Youtube ( Browser, welk adres, of via de applicatie?)
Welke foutmelding krijg je?
Welke type Blackberry gebruik je?
Wat is de softwareversie van je Blackberry? (Menu - Opties - Info over - 3e regel OF menu - alles - opties - toestel - info over toestelversies - 3e regel)

Punt 2.1:
Er is op dit moment geen enkele Blackberry die flash ondersteunt zie ook http://us.blackberry.com/developers/resources/adobe.jsp

Punt 3:
Hier kan ik je helaas niet mee verder helpen, dit is bij ons niet bekend en durf je ook niet te zeggen wat hier de precieze reden van is, misschien andere gebruikers wel?
Ga anders even een winkel binnen, dan kunnen ze even met je meekijken.

Punt 4:
Hiervoor wil ik je toch vragen contact op te nemen met de afdeling Internet Everywhere zodat we kunnen achterhalen waar het precies spaak loopt, aan de hand van de gegevens die je ons geeft is dat vrijwel onmogelijk zo te zeggen.

Zo een behoorlijke lap tekst, maar ik hoop dat het je een beetje duidelijker is geworden.
Helaas is het wel zo dat wij als mods ook niet alle kennis hebben en kan het gebeuren dat we jullie een antwoord verschuldigd blijven.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic