flodrietjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet

woensdag en donderdag zijn er netwerkstoringgen geweest in Limburg. Vandaag staan er geen storingen vermeld in Limburg maar toch heb ik nog steeds geen internet. Zit dus nu al 3 dagen zonder internet en dus ook al 3 dagen zonder inkomsten. Mijn gsm en het internet heb ik dagelijks nodig bij mijn werk. De klantenservice bellen heeft ok geen nut want daar is de wachttijd meer dan 10 minuten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @flodrietjes ,
Je kunt via ons forum controleren of er werkzaamheden in je regio zijn. Als ze opgelost zijn , dan kan het altijd nog een poosje duren voordat iedereen weer op de juiste mast is aangemeld. Het is op dit moment erg druk bij de collega;'s van de klantenservice, maar ze zijn wel gewoon bereikbaar. Ik weet het: "geduld is een schone zaak" en ik kan me voorstellen dat je liever niet zou wachten. Maar als je niet via internet contact op kunt nemen, dan is bellen de enige optie die over blijft. Sorry 4 that.

Hopelijk ben je op dit moment weer up & running.
Groeten, Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @flodrietjes ,
Je kunt via ons forum controleren of er werkzaamheden in je regio zijn. Als ze opgelost zijn , dan kan het altijd nog een poosje duren voordat iedereen weer op de juiste mast is aangemeld. Het is op dit moment erg druk bij de collega;'s van de klantenservice, maar ze zijn wel gewoon bereikbaar. Ik weet het: "geduld is een schone zaak" en ik kan me voorstellen dat je liever niet zou wachten. Maar als je niet via internet contact op kunt nemen, dan is bellen de enige optie die over blijft. Sorry 4 that.

Hopelijk ben je op dit moment weer up & running.
Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic