Hoi
hansknapen ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel vervelend. Heb je je toestel al uitgezet en daarna weer aan?
Eventueel kan je bij instellingen op je toestel kijken bij Mobiel Netwerk of daar alles goed staat, zoals je APN instellingen.
De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4
Mocht dit dan ook niet lukken dan zou ik maandag even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of vandaag even een prive berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook en daar kunnen mensen je helpen om te zien of er iets aan de hand is.