leroy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet meer op BB

Hey, ik heb sinds de afgelopen 3 weken geen internet meer op mijn mobiel buitenshuis... wifi werkt wel gewoon.
 
Dit is begonnen na de vodafone storing en mijn BB Blox staat geactiveerd en was laatst nog verlengd. maar alsnog heb ik geen internet.
 
kan iemand mij helpen?
5 Reacties 5
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo leroy

Welkom op ons forum,

Dat het internet niet werkt kan heel wat oorzaken hebben, je geeft aan dat de BlackBerry BloX actief is, maar naast
de BloX moet er ook altijd een minimaal bedrag aan beltegoed aanwezig zijn, anders zal het verbinden niet lukken.

Er kan iets met het netwerk aan de hand zijn, maar dat zal geen 3 weken duren, geef je BlackBerry eens een reset door
terwijl het toestel aanstaat kort de accu uit het toestel te halen.

Als het probleem blijft neem dan contact op met de klantenservice, zodat de aansluiting gecontroleerd kan worden, en nog een tip
....wacht geen 3 weken met dit soort problemen, dit kan waarschijnlijk per direct opgelost worden.

Groeten,

MikeDeMan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb ook een probleem met mijn blackberry internet.
Vorige maand had ik een blackberry Blox geactiveerd en het beviel prima.
Maar sinds vannacht, is die verlopen, ik heb hem toen weer geactiveerd, me beltegoed is eraf, er staat dat hij aan is en als ik 1200 bel heb ik nog 250 MB over.
Ik kan op internet maar alleen op Wi-Fi en er staat 3G rechts boven...
Het licht dus niet aan me beltegoed, en een battery pull heb ik ook al vaak genoeg geprobeert.
Pingen & Windows live messenger zijn nu niet mogelijk en de rest alleen op wifi.
Kan iemand me mischien helpen? Ik heb een bb curve 9300
Alvast bedankt
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Mike,

Ik zou even contact opnemen met de Smartphone Crew. Het gebeurt wel eens dat deze BloX niet helemaal goed word aangesloten.

Mijn zusje heeft dit al een paar keer gehad. Als je contact met ze opneemt zetten ze deze dienst meteen goed voor je.
MikeDeMan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt 😉
Maar er staat wel dat ik nog 250 MB over heb, en als ik hem nog een keer activeer staat er dat het niet kan omdat ik hem al heb, maar vandaag is de smartcrew dicht toch? Dan zal ik contact opnemen

Dankjewel
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Mike,

De Smarphone Crew is er vandaag ook.
Tot 18:00 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic