stephanverrips

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen internet meer duitsland

Helaas 2 bloxs verder, geen internet. Ik heb eerst gisteren een you L blox afgesloten. Die hield er hier na 1 gb al mee op. Totaal geen internet meer, terwijl op de website van vodafone beloofd werd dat 2 gb extra ook bruikbaar was in buitenland. Toen uit wanhoop only online aangesloten en die doet het helemaal niet meer. Morgen laatste dag duitsland, 25 euro kwijt en 1 gb gebruikt. Ik zou graag resitutie willen hebben in vorm van beltegoed. Ik voel me echt in de steek gelaten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
stephanverrips
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb juist heel erg veel gereageerd. O.a. op de vraag (3x) hoe hebben we het gedaan van Vodafone. Je stelt 1 vraag en wordt vervolgens verstookt met de vraag hoe vodafone het gedaan heeft. Probleem is opgelost. ik heb beltegoed gekregen omdat een dienst niet werkte wat wel had moeten werken in Duitsland. Aangezien ik weer in Nederland zit, is het gebruik van de dienst niet meer nodig ! En ja.... het is prima opgelost !

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om eens je settings te controleren
Wat voor een telefoon heb je? Heb je tevens ook al contact gehad met de klantenservice hierover ?
Zij kunnen deze settings checken, hoe de simkaart zich aanmeldt, of er een blokkade op staat etc.
Het geen wat je ook eens kunt doen is handmatig een ander netwerk selecteren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
stephanverrips , we hebben niets meer van je vernomen. Heb je nog contact gehad met de klantenservice? Is het probleem inmiddels verholpen?
stephanverrips
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb juist heel erg veel gereageerd. O.a. op de vraag (3x) hoe hebben we het gedaan van Vodafone. Je stelt 1 vraag en wordt vervolgens verstookt met de vraag hoe vodafone het gedaan heeft. Probleem is opgelost. ik heb beltegoed gekregen omdat een dienst niet werkte wat wel had moeten werken in Duitsland. Aangezien ik weer in Nederland zit, is het gebruik van de dienst niet meer nodig ! En ja.... het is prima opgelost !
Anonymous
Niet van toepassing
Fijn om te horen dat het opgelost is, wel jammer om te lezen dat het een issue was om op het op de juiste manier te activeren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic