Aliaksandr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet en geld

Hallo. Vandaag heb ik een week lang onbeperkt internet gehad. Ik heb een sms ontvangen. was 30,40 euro. Toen verdwenen internet en geld. Dit is niet de eerste keer dat u geld heeft gestolen. wat te doen in zo’n situatie?

*Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3485Posts
  • 1054Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @Aliaksandr, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je schrikt dat je beltegoed er ondanks een Unlimited databundel van 7 dagen doorheen is gevlogen. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat de bundel is toegevoegd maar eerder is verwijderd. De oorzaak hiervan heeft te maken met de Fair Use Policy van het datagebruik in de EU. Nadat de bundel is verlopen zijn er kosten gemaakt voor het datagebruik, waardoor je beltegoed er doorheen is gevlogen. Ik snap dat je dit niet hebt zien aankomen en om die reden heb ik dan ook uit coulance €30 beltegoed bijgeschreven op je account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Aliaksandr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Vodafone steelt natuurlijk geen geld, er zal zeker een reden zijn waarom het geld is afgeschreven en waarschijnlijk ook een reden waarom er geen gebruik meer gemaakt kon worden van internet (het geld dat is gestort). Ik kan het natuurlijk niet voor je inzien maar iemand van Vodafone gelukkig wel. Vanaf maandag is er weer iemand aanwezig die je verder kan helpen, heb daarom nog even geduld. Het komt vast en zeker allemaal goed. Wil je onderstaande balk nog even lezen, dan kan de Vodafone medewerker gelijk aan de slag, maandag. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3485Posts
  • 1054Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @Aliaksandr, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je schrikt dat je beltegoed er ondanks een Unlimited databundel van 7 dagen doorheen is gevlogen. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat de bundel is toegevoegd maar eerder is verwijderd. De oorzaak hiervan heeft te maken met de Fair Use Policy van het datagebruik in de EU. Nadat de bundel is verlopen zijn er kosten gemaakt voor het datagebruik, waardoor je beltegoed er doorheen is gevlogen. Ik snap dat je dit niet hebt zien aankomen en om die reden heb ik dan ook uit coulance €30 beltegoed bijgeschreven op je account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic