yvonne47

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen internet al 2 weken in postcodewijk 2023jj t/m 2023dj

meerderen hier last van ???
vanaf mijn huis ( 2023jj ) tot op mijn werk ( 2023dj ) geen internet !!!! dit al 2 weken . en zodra ik thuis kom heb ik wel internet !!!!! wanneer word de storing verholpen terwijl ik op forum zie dat de storing 2023 haarlem 29-11 al verholpen is ????? nou bij mij niet dus
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @yvonne47,

Erg lastig dat je deze problemen ervaart! Ik zie dat er nog geen andere gebruikers hebben gereageerd. Ervaar je nog altijd deze problemen? Heb je wel al contact opgenomen met de klantenservice? Via het Forum is het namelijk niet mogelijk om een melding te maken bij onze technici.

Je kunt wel nog kijken of de stappen zoals vermeld in klantenservice uiteraard voor je klaar voor verder onderzoek.
yvonne47
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo,

nog steeds hetzelfde probleem !!! als ik links de deur uit ga dan geen bereik meer maar alles rechts van mijn voordeur WEL bereik !!!!

alle testjes gedaan en al 3 x contact gehad met de klantenservice en nog geen bericht van de mensen die het uit zouden zoeken maar inmiddels wel al bijna 4 weken verder pffff. heb die 4 weken 120 uur geen gebruik kunnen maken van internet maar er wel voor betalen !!!!! klacht niet te doen via klantenservice !!!! ook zo vreemd !!!!!

er zit echt een fout bij vodafone en niet bij mij !!!!!

word er nu een beetje kriegel van.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic