@Steven volgens twee personen bij dd klantenservice was er wel een storing (geweest). Afgelopen woensdag werd er aangegeven dat er een storing was die zelfde dag waarbij dit bij meer mensen voorkwam en werd mijn nummer genoteerd dat ik daar ook last van had, en dat het einde van de middag/avond opgelost zou moeten zijn.
Donderdag werd mij verteld dat er vorige week een storing is geweest en dat er een x aantal mensen niet terug op het netwerk gekomen zijn. Ik begrijp dat er soms meer aan de hand kan zijn dan een storing. Maar er zijn redelijk wat meldingen van hier op het forum maar ook in mijn directe omgeving. Misschien niet genoeg om het een storing te noemen. Maar deze was echt vervelend. Voordat ik door had dat ik niet bereikbaar was, terwijl vanaf mijn kant alles in orde leek was ik een paar dagen verder. En met mijn werk is dat een paar keer niet goed gegaan bleek achteraf.
Afijn, het is opgelost, en nogmaals het kan wel is misgaan. Ik heb verder totaal geen problemen met Vodafone ervaren de laatste jaren en word vrijwel altijd goed geholpen, en dit is ook bedoeld als positieve feedback, niet om mijn beklag te doen.
En zoals @Energieboy al aangaf is het voor de toekomst misschien een idee dit duidelijker aan te geven voor klanten. Maar dat is jullie taak;-)
@Energieboy
Nog een beetje vroeg, maar jij ook alvast fijne feestdagen?
Gr Andreas