plutogappie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen geluid Iphone 5

sinds vanmorgen heb ik geen geluid meer op mijn Iphone 5. Belsignaal hoor ik wel  maar als ik opneem hoor ik niets. De andere kant hoort mij wel. Ook zegt mijn telefoon dat ik mijn koptelefoon ingeplugt heb wat niet zo is.
Is dit een bekent probleem en nog belangrijker: Wat kan ik hieraan doen?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Dat is raar! Het kunnen meerdere problemen zijn. Merk je dit bij één specifiek persoon? Of merk je dit elke keer als je jouw telefoon opneemt? Als je dit elke keer merkt dan ligt het waarschijnlijk aan je toestel en dan kun je eens proberen of het helpt als je jouw iPhone herstelt via iTunes. (maak dan wel eerst een backup van je gegevens)

Merk je het daarna nog steeds?
ronaldvedder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Iphone 5.
Ik kan wel gesprekken voeren maar alleen via de luidspreker, de oor luidspreker werkt niet.

Nu heb ik het volgende bijkomede probleem, ik ben geen klant van vodafone maar ik heb de telefoon overgenomen van een ander. Hierbij zat de bon (zakelijk) van de telefoon.
Heb ik überhaupt een mogelijkheid om reparatie onder garantie te vragen in deze? omdat ik wel de bon kan overleggen.

Vriendelijke groet,
Ronald.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Ronald, indien je de bon hebt kun je het toestel inderdaad inleveren ter reparatie. Je kunt hiervoor langs een Vodafone winkel. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic