beereboot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen downloads mogelijk op HTC desire HD

Al een tijdje krijg ik bij het downloaden van nieuwe app's of het upgraden daarvan de foutmelding "onvoldoende opslagcapaciteit". Ik heb een ghroot aantal minder gebruikte app's verwijderd, maar dat biedt geen soelaas. Volgens de gegevens zou er nog 70.63 mB vrij zijn (dat is nog 6%) in het interne geheugen, en 2797.68 mB op de SD-kaart (36%). Het RAM-geheugen heeft nog een ruimte van 111 mB (18%). Niettemin lukt het niet om ook maar de kleinste app-jes binnen te halen en te installeren. Wat is hier aan te doen?
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Erg onhandig. Een deel van het probleem is dat apps altijd op het interne geheugen van een androidtoestel geïnstalleerd moeten worden. Dat wil zeggen dat ze niet op de SD kaart kunnen staan. Een heel beperkt aantal apps kun je daar wel heen verplaatsen, maar ze moeten sowieso in eerste instantie op het toestel zelf geïnstalleerd worden.

Die 70 MB die je aangeeft is dus de ruimte die je voor apps over hebt.

Waar heb je die precies gevonden? Zou je eens willen kijken bij het applicatiebeheer (dus de lijst met alle geinstalleerde apps)? Zie je daar ook die 70 MB over?
beereboot
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb expres even gewacht met het opnieuw kijken op het forum omdat ik er van uit ging dat het wel even kon duren dat er een reactie zou komen. Het toestel dat ik heb is best wat oud, als je de hedendaagse snelheid van veroudering bekijkt...
 
Op mijn toestel zie ik dat in het applicatiebeheer een ruimte van 108 MB wordt aangegeven (interne opslag), er staat ook dat ik 1,0 GB gebruikt heb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic