Ben nu ongeveer een jaar klant bij VodafoneZiggo maar ben zeker niet tevreden. Bij het afsluiten van mijn contract in Assen heb ik aangegeven dat bereik op huis adres erg belangrijk is. De verkoper had het nagekeken en gaf aan dat er voorledige 3G en 4g dekking was. Met deze voorwaarden heb ik het contract afgesloten. Na het overzetten van mijn nummer blijkt dat ik geen of slechte dekking thuis heb. Ben terug gegaan naar de winkel in assen om dit te melden en te zoeken naar een oplossing. Daar vertellen ze me dat binnenshuis geen dekking word gegarandeerd en dat ik maar de klantenservice moet bellen. Zelf de medewerker die mij geholpen had hield zich van de domme dat ik had aangegeven dat bereik thuis erg belangrijk is. Werd nog net niet uitgemaakt voor leugenaar. Maar in de winkel zijn ze blijkbaar alleen maar voor de verkoop want service verlenen doen ze niet! Ik moest maar bellen met de klantenservice want zij konden niets voor mij doen.
Bij de klantenservice krijg ik steeds het zelfde verhaal te horen en word er niets gedaan aan mijn probleem en elke keer weer terug verwezen naar de winkel in Assen die mij niet willen helpen.
heeft iemand nog tips voor mij hoe ik dit moet oplossen?