Arjoh

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

geen dekking en geen sevice!

Ben nu ongeveer een jaar klant bij VodafoneZiggo maar ben zeker niet tevreden. Bij het afsluiten van mijn contract in Assen heb ik aangegeven dat bereik op huis adres erg belangrijk is. De verkoper had het nagekeken en gaf aan dat er voorledige 3G en 4g dekking was. Met deze voorwaarden heb ik het contract afgesloten. Na het overzetten van mijn nummer blijkt dat ik geen of slechte dekking thuis heb. Ben terug gegaan naar de winkel in assen om dit te melden en te zoeken naar een oplossing. Daar vertellen ze me dat binnenshuis geen dekking word gegarandeerd en dat ik maar de klantenservice moet bellen. Zelf de medewerker die mij geholpen had hield zich van de domme dat ik had aangegeven dat bereik thuis erg belangrijk is. Werd nog net niet uitgemaakt voor leugenaar. Maar in de winkel zijn ze blijkbaar alleen maar voor de verkoop want service verlenen doen ze niet! Ik moest maar bellen met de klantenservice want zij konden niets voor mij doen. 

Bij de klantenservice krijg ik steeds het zelfde verhaal te horen en word er niets gedaan aan mijn probleem en elke keer weer terug verwezen naar de winkel in Assen die mij niet willen helpen. 
 

heeft iemand nog tips voor mij hoe ik dit moet oplossen?

 
 


 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Arjoh  . Welkom hier!

Wat vervelend dat je je zo slecht geholpen voelt . Is de dekking enkel binnenshuis zo slecht, of heb je ook buiten je huis een slechte verbinding. Is het het internet waarmee je de problemen ervaart, of ook de verbinding wanneer je belt? 
Allereerst kan je via onze site een netwerkprobleem melden. Heb je dit al eens gedaan? 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Wat voor toestel heb je ? Wat voor snelheid haal je als je Speedtest uitvoert ? Helpt het als je het toestel even in de vliegtuig stand zet zodat het toestel zich opnieuw aanmeldt op het netwerk. Kun je de sim in een ander toestel uitproberen om te zien of je dezelfde problemen hebt ?

Arjoh
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb nu meerdere toestellen gehad iPhone/Samsung/Sony en heb nu 1x een nieuwe simkaart gehad maar het probleem blijft helaas. Als ik geluk kan ik bellen en heb haal ik een snelheid van ongeveer 2 tot 3 mbits 

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Op deze kaart kun je zien of er een 4g mast bij jou in de buurt is: https://www.4gmasten.nl/kaart/

Zo ja dan lijkt mij dat Vodafone hier wel eens naar mag kijken wat de oorzaak is. Toevallig geen buren die ook bij VF zitten? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Arjoh  . Welkom hier!

Wat vervelend dat je je zo slecht geholpen voelt . Is de dekking enkel binnenshuis zo slecht, of heb je ook buiten je huis een slechte verbinding. Is het het internet waarmee je de problemen ervaart, of ook de verbinding wanneer je belt? 
Allereerst kan je via onze site een netwerkprobleem melden. Heb je dit al eens gedaan? 

 

Arjoh
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Lycke,

In huis heb ik alleen op de zolder matig tot slecht bereik en kan met veel wegvallen bellen. Buiten mijn huis kan ik gewoon bellen maar internet heeft een snelheid van ongeveer 1 tot 3 mbits. Als ik  ongeveer 100meter van mijn huis ben doet alles het weer perfect. 
 

Ik heb twee keer het probleem gemeld op de website maar ze geven aan niets voor me te kunnen betekenen.  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zou je in je profiel je telefoonnummer, postcode en huisnummer eens willen opnemen, @arjoh? Dan kan ik even met je meekijken wat er besproken/gedaan is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic